Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Proizvođači šampanjaca i belgijska carina uništili su 2352 limenke američkog piva jer se reklamiralo kao ‘šampanjac među pivima’

pivo

Belgijski carinici uništili su cijeli kontingent američkog piva Miller High Life, više od 2000 limenki, zato jer se to pivo reklamira sloganom “šampanjac među pivima.”  

Akciju je zatražio Comité Champagne, krovna udruga proizvođača šampanjca koja tvrdi da je pivo koje se prodaje pomoću termina šampanjac “ilegalna roba” jer krši propise EU koji određuju da se šampanjcem smiju zvati samo pjenušava vina proizvedena u francuskoj regiji Champagne. “Ovo uništenje je rezultat uspješne suradnje belgijskih carinskih vlasti i Comité Champagne,” objavio je direktor Comité Champagne Charles Goemaere, “Ono potvrđuje važnost koju Europska unija pridaje oznakama izvornosti i nagrađuje odlučnost proizvođača šampanjca da zaštite svoju oznaku”.

Limenke Miller High Lifea, brenda u vlasništvu američkog Molson Coorsa, zaplijenjene su u luci Antwerpen na putu za Njemačku. Molson Coors Brewing Company u priopćenju je izjavio: “Naravno, poštujemo lokalna ograničenja vezana uz pojam ‘šampanjac’, ali smo i dalje ponosni na Miller High Life, njegov nadimak i njegovo porijeklo iz Milwaukeeja u Wisconsinu… Pozivamo naše europske prijatelje da dođu u Ameriku, da zajedno nazdravimo High Lifeu.”

Miller High Life godinama nosi slogan “Champagne of Beers”, ali Comité Champagne tvrdi da se ne može prodavati s njime. Šef belgijske carinske službe Kristian Vanderwaeren tvrdi da je pivo koje se naziva šampanjcem tehnički i pravno krivotvorena roba i carina je tako tretira. “Kad se otkrije krivotvorina, kao što je ovdje slučaj, također se dogovaramo o odluci da se ta roba uništi i kako da se ona uništi.” Štos je u tome što Molson Coors trenutno ne izvozi Miller High Life u Europsku uniju, a belgijski carinici ne žele reći tko je pokušao uvesti pivo. Rekli su tek da je njemački kupac bio obaviješten o uništenju i da se nije žalio. 

Miller Brewing Company sredinom 19. stoljeća je osnova Frederick Miller, a Miller High Life izbacio je 1903. kao glavni brend pivovare. Od 1906. koristio je slogan “šampanjac među pivima u bocama” a 1969. ga je skratio u “šampanjac među pivima” Prema promotivnim materijalima Molson Coorsa, “sa svojom elegantnom bocom od prozirnog stakla i svježim okusom, Miller High Life ponosno nosi nadimak šampanjac među pivima gotovo 120 godina.” 

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Proizvođači šampanjaca i belgijska carina uništili su 2352 limenke američkog piva jer se reklamiralo kao ‘šampanjac među pivima’

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min