Bivša američka prva dama Michelle Obama nakon produkcije dokumentaraca pokrenula je novi biznis. Lansirala je liniju zdravih pića PLEZi, bez dodanih šećera, s kojom želi zamijeniti popularne slatke i gazirane sokove. Golema ambicija, posebno u Americi, ali prezime Obama prodaje sve, posebno u woke segmentu.
Cilj brenda PLEZi, kako je objasnila Michelle Obama, je suzbijanje pretilosti u dječjoj dobi navikavanjem djece na zdrave alternative koje su im privlačne. Krajnji cilj, jer gospođa Obama ništa ne radi na sitno, je pokrenuti “utrku na vrh koja će transformirati cijelu prehrambenu industriju”.
I kad je bila u Bijeloj kući Michelle Obama aktivno je radila na edukaciji o hrani i borbi protiv pretilosti, osobito kod mladih. Nostalgičniji među nama sjetit će se povrtnjaka u Bijeloj kući koji je zasadila, tada na opće zgražanje dobrog dijela američke javnosti. Michelle Obama s Netflixom je producirala vrlo dobar dokumentarac Listen To Your Vegetables & Eat Your Parents i briljantnihi 10 epizoda dječjeg serijala o hrani Waffles + Mochi u kojem nastupaju neki od najvećih chefova današnjice.
PLEZi sokovi dio su većeg projekta pokrenutog kad je Michelle Obama postala suosnivačica i strateški partner PLEZi Nutritiona, američke tvrtke koju vodi tim stručnjaka za javno zdravstvo, specijalista za proizvodnju zdrave hrane i pića. Nakon voćnog soka za djecu, dostupnog u četiri okusa, planiraju zdrave grickalice i zdrave napitke “fokusirane na smanjenje konzumacije šećera i prilagodbu dječjeg nepca manje slatkoj hrani.” PLEZi je predstavljen na Future of Everything Festivalu koji organizira Wall Street Journal.