Nakon što su ljetos privukli dosta pažnje jakom kampanjom na društvenim mrežama, zagrebački deli specijaliziran za kebab Abrakebabra nestao je s interneta. Razlog je, kako nam je rekao voditelj zagrebačke franšize Ilija Brajković, bio temeljiti i prisilni rebranding. Abrakebabri se dogodilo nešto slično kao Submarine BBQ-u prije nekoliko godina; javila se strana firma koja već ima zaštićeno ime “Abrakebabra” za sličan biznis, tako da su u Abrakebabri proglasili medijsku šutnju na 45 dana i promijenili ime u Hokus Okus.
S novim vizualnim imidžem i novim imenom ne mijenja se ništa bitno, i dalje su na istom mjestu u Maksimirskoj i prodaju autentični kebab, ponudu će širiti prema planu, s craft pivima, orijentalnim slatkišima i nekim originalnim elementima za kebab poput jufki. Ovoga ljeta pričali smo s voditeljem zagrebačkog Hokus Okusa i osnivačem franšize. Cijelu priču o ovom zanimljivom projektu možete pročitati OVDJE.