The Amaze Foods osnovali su Nataša Arčnik i Kris Pavlin, ljudi iza brenda Organic Garden, koji je svojedobno postao popularan putujući u Zelenom pujsu, starom preuređenom Citroenovom kombiju, jednom od prvih food truckova u Sloveniji. Arčnik i Pavlin kasnije su u Ljubljani otvorili restoran Organic Garden i razvili franšizu. The Amaze Foods na mnogo je načina proizišao iz tog njihova iskustva.
S Organic Gardenom počeli su od nule, shvatili su tržište, brendiranje i marketing trendovske zdrave hrane. Kad su prvi put nastupili na ljubljanskoj street food manifestaciji Odprta kuhna, njigov crni burger bio je najobjavljivanije jelo na Instagramu.
Organic Garden bio je odskočna daska za daljnje suradnje, uključujući onu s lancem Lars&Sven i tvrtko K-NORMA u kojoj se proizvodi Amaze Foods, ali i za širenje izvan veganske niše. Kako su rekli u lanjskom intervjuu Slovenskim novicama, Nataša Arčnik i Kris Pavlin Amaze Foods su pokrenuli jer ih je zanimalo kako ljudima koji nisu vegani ni vegetarijanci predstaviti održiviju verziju burgera, koju će svaki ugostitelj moći pripremati na svoj način. Amaze Burger radi se od proteina iz graha, bez pšenice i soje, bez glutena. Odlučili su se za bazičnu verziju, bez dima, koja podsjeća na srednje pečeni burger, iako u ponudi sada imaju različite okuse.
Prvo strano tržište na koje je Amaze Foods izišao bila je Italija, zatim Austrija, a u Hrvatsku ih je ovih dana uvezao Metro Cash&Carry koji prodaje tri Amaze Foods proizvoda: Amaze Burger Juicy Two, burger lagano dimljenog okusa s, kako se navodi u specifikaciji, više proteina od goveđeg burgera, zatim Amaze Ground Juicy Two vegansku mješavinu koja u jelima može zamijeniti mljeveno meso i Amaze trake za grill Chicky One, biljnu alternativu piletini napravljenoj od proteina graška.