Buka oko Amazonova ulaska na tržište dostave hrane još ne nije ni stišala, a u Seattlu su već pokrenuli tehnološki i konceptualno potpuno novu generaciju proizvoda – prave trgovine s hranom koje kombiniraju digitalnu i fizičku prodaju. Zašto je Amazon tako brzo skočio iz digitalnog u analogni svijet je očito, zato što su uspjeli riješiti najrelevantnije probleme kupaca i pomoću najnaprednijih tehnologija.
U Amazon Go trgovinu hranom, kakvih u 2017. planiraju otvoriti najmanje 2000, ulazi se kroz skenere slične onima u metrou. Skenirate kod sa mobitela, stavite mobitel u džep, prođete po trgovini, uzmete što trebate i iziđete. Nema blagajni, nema skeniranja barkodova, sve što uzmete u ruku automatski se upisuje u aplikaciju, sve što vratite na policu automatski se briše. U realnom vremenu. Kad izađete iz dućana, račun je na mobitelu u vašem džepu već formiran.
Ovo je jedan od tri formata trgovina s hranom koje Amazon planira otvoriti. Druga dva su veliki supermarketi koji uključuju i drive through usluge i kombinaciju kupovanja u trgovini i preuzimanja na različitim punktovima u gradovima. Prvi veliki Amazon Go s drive through preuzimanje, piše Wall Street Journal, otvara se za nekoliko tjedana. Amazon tvrdi da je u razvoju koncepta koristio strojno učenje, tehnologiju umjetne inteligencije i neka rješenja koja se koriste za samovozne automobile. Sudeći po sofisticiranosti trgovina i aplikacije, konkurenti u maloprodaji hrane neće ih lako pratiti.