Hrana je moćan medij. I važan dio američkih predsjedničkih kampanja. Kandidati se slikaju u hambuger barovima, pivnicama, s proizvođačima hrane, promoviraju balansiranu prehranu i daju intervjue o svojim prehrambenim navikama pokušavajući biračima poslati poruke o vrijednostima koje zastupaju. Stotine su komentara objavljene o Donaldu Trumpu “koji jede KFC vilicom i nožem” i pokušava se “asimilirati u kulturu koju prezire slaveći Cinco de Mayo uz taco” (što mu se odmah osvetilo).
Vjerojatno školski primjer predizbornog gafa s hranom je komentar Baracka Obame u prvoj predizbornoj kampanji 2007. kad se u Iowi susreo s lokalnim poljoprivrednicima da im kaže kako suosjeća s njima u općoj staganciji cijena hrane. Problem je bio što je to ilustrirao pitanjem, “jeste li vidjeli pošto u zadnje vrijeme prodaju rikulu u Whole Foodsu?” Što je cijela desnica dočekala kao krunski dokaz njegova elitizma i nerazumijevanja prilika običnog čovjeka. Hillary Clinton u istoj je kampanji pokušala pokazati bliskost s radništvom i seljaštvom pijući s narodom, ali dobila je samo optužbe da previše pije. U ovoj kampanji Clinton je puno pažljivije fokusirala politički gastro PR.
Njezin je tim upravo lansirao kampanju “Chefs For Hillary” u kojoj dijele recepte i pozivaju potencijalne birače da prema njima pripremaju hranu za mitinge, predizborne skupove, privatne partije i okupljanja svojih zajednica, te da općenito više kuhaju kod kuće i kvalitetnije hrane svoje obitelji i prijatelje. U kampanji koja je za platformu odabrala Pinterest, sudjeluju američke kuharske zvijezde, među ostalima Mario Batali, Coinique Ansel, Katie Lee, Rebecca Charles, Leah Cohen, Tracey Zabar i James Kent. Sve recepte potpisuje Kampanja Hillary Clinton. Jedan recept, za kremasti pesto od oraha, napisao je John Podesta, predsjednik njezine kampanje.
Recepti koje daju slavni chefovi njihov su način da podrže izbor Hillary Clinton. Mario Batali, koji potpisuje recept za Sabljarku na mesinski, izjavio je da je “veliki fan Hillary Clinton otkad ju je upoznao 1991. “ i tvrdi da je ona “bez sumnje najkvalificiraniji kandidat za predsjednika za kojeg je ika mogao glasati”. Vrlo sličnu izjavu dala je i Rebecca Charles iz Pearl Oyster Bara.
Sama Hillary Clinton kaže da joj je motiv za ovakvu kampanju činjenica da su njezina najdraža sjećanja na putovanja po Americi i svijetu vezana uz okupljanja oko stola, ili “uz zaista dobra pića”. “Dobar recept omogućuje vam da uvijek iznova proživljavate ta iskustva, zato sam ushićena podrškom ovih nevjerojatno talentiranih chefova i okupljanjem ljudi oko dobre hrane”. Kampanja Chefs For Hillary poziva Amerikance da na Pinterestu dijele svoje recepte s hashtagom #ChefsForHillary.