U zadnjih desetak dana Zagrebom se proširila vijest da je chefica Ana Ugarković prodala Mali bar, najpopularniji zagrebački gastronomski bistro. Spominjala su se i imena kupaca. Ta vijest, srećom, nije točna.
Gospođa Ugarković danas nam je poslala mail u kojem piše: “Nisam izašla iz Malog bara. U Mali bar su ušli partneri, jer nam je trebalo ulaganje nakon ove dvije teške godine, za prijeko potrebni upgrade poslije deset godina rada.” Ana Ugarković, dakle, ostaje u Malom baru, a u restoran će biti uložen svježi novac.
Takvo se rješenje čini optimalnim. Mali bar bez Ane Ugarković ne bi bio Mali bar nego bi se gotovo neizbježno pretvorio u još jedan od bezbroj zagrebačkih restorana s manjkom identiteta i limitiranim rokom trajanja. Važno je, naravno, da ulagači u Mali bar pokažu fleksibilnost i strpljenje. Svatko tko investira u restorane mora razumjeti da restoranski posao, osobito u Hrvatskoj, ne donosi brzi profit. Veselimo se unaprijeđenom izdanju Malog bara.