Tko god voli fotografirati hranu u restoranima ili to radi profesionalno, upoznat je s traumom lošeg svjetla. Većina restorana, posebno u Hrvatskoj, ne vodi nikakvog računa o rasvjeti, a još manje o tome kako rasvjeta može utjecati na njihovu promociju. Dosta nevjerojatno, ako se uzme u obzir da se danas većina ljudi o restoranima informira na društvenim mrežama i da su dobre fotografije restorana ne samo besplatan marketing, nego i najefikasniji.
Kad je restoran mračan, ili češće, kad gosti sjede pod groznim sivožutim halogenkama koje križaju snopove svjetla na stolu ili ostavljaju cijele stolove u sjeni, samo je nekoliko opcija: snimiti neupotrebljive crnosmeđe fotografije, snimati s blicom i dobiti fotografije koje stvaraju feeling negdje između niskobudžetnog horrora i još jeftinijeg pornića, ili digitalno toliko nabrijavati svjetlo da fotografija završi kao zrnata kaša prezasićene boje i izblajhanih plohi. Kad se uzme u obzir da većina Instagram influencera u restoranskoj industriji koristi iPhone, može se razumjeti zašto nova funkcija na novom modelu izaziva pažnju svjetskih gastro portala, iako je riječ o daleko zakašnjelom poboljšanju.
Vodeći proizvođači pametnih telefona odavno su problem slikanja s malo svjetla riješili sto puta bolje od Applea. Kako bilo, evo sad i iPhone ima opciju Night Sight za noćno fotografiranje i mediji su oduševljeni. Neki (Food&Wine) idu tako daleko da novu funkciju proglašavaju “neprocjenjivom”. Ljudi koji bi se stvarno trebali radovati Nigh Sightu (ako on zaista bude dobro radio) su konobari, chefovi i vlasnici restorana, i regularni gosti koje bi iPhone 11 u budućnosti mogao poštedjeti akrobacija koje blogeri izvode za restoranskim stolovima pokušavajući snimiti što bolju fotografiju u nesavršenim uvjetima.