Badel 1862. upravo je završio premijernu, veliku promociju svojih vina u Sjedinjenim Državama, na poziv Udruženja sommeliera SAD-a. Badelov vinski portfolio sa 16 etiketa predstavljen je američkim vinskim stručnjacima, sommelierima, F&B menadžerima, uvoznicima, trgovcima na malo i industrijskim konzultantima. Badelov partner u promociji bio je američki distributer Grand Prix Beverage.
Prema priopćenju iz tvrtke, prezentacija je održana kroz tri masterclassa za trendsetere na američkom tržištu vina, održana u Miami Beachu i New Yorku. Predstavljene su sorte i vina iz Badelovih vinograda i vinarija u Benkovcu, Daruvaru, Križevcima, Hvaru i Pelješcu.
Vina su prezentirana u Institutu kulinarstva u Miamiju, u restoranima steakhouse lanca Smith & Wollensky i u njujorškom restoranu Dubrovnik. Sparivanje s hranom bilo je jedan od ključnih aspekata prezentacija, koje su vodili član upravnog odbora Vinske škole Udruženja sommeliera SAD-a Aleksandar Noršić i enologinja Badela 1862 Tina Klepac.
“Tržište SAD je svakako jedno od najliberalnijih, a zasigurno i jedno od najpotentnijih svjetskih tržišta vina,” rekao je Noršić nakon povratka iz SAD-a, “Veličina tržišta i platežna moć američkih kupaca, pogotovo u većim gradovima poput New Yorka, Los Angelesa, Chicaga, Miamia, San Francisca, Las Vegasa, uz rastući broj restorana i vinoteka ameirčko tržište čine izuzetno privlačnim vinarima. Treba dodati i rastući broj restorana i vinoteka koji vinarima i trgovcima s jasnim planom prezentacija, marketinga i prodaje na neki način jamči prodaju”.
Badel 1862 je napravio veliki iskorak prema mogućem budućem ulasku u HoReCa i distribucijske kanale u Miamiju i New Yorku i zadovoljni su povratnim informacijama. Enologinja Tina Klepac ističe reakcije na bijela vina u , Sauvignon Daruvar 2015. i Graševinu Barrique Križevci 2015. te na Ivan Dolac i Dingač u New Yorku. “Korlat, svojom jedinstvenom pričom nastajanja, lokacije, dominantne ambalaže i jasno dojmljivog i kompleksnog sadržaja bila je možda i najzaokruženija slika u prezentaciji Hrvatske, Badela i vina ovoga podneblja,“ kaže Klepac.
Prema podacima koje je iznio menadžer izvoza u Badelu Slaven Sabolić, ocjena sva tri masterclassa koju je publika dala u anketi iznosi visokih 4,6. ” Zanimljivi su rezultati što se tiče poznavanja vina iz Hrvatske,” kaže Sabolić, “U Miamiju su naša vina još uvijek relativno nepoznata, dok je publika u New Yorku ipak upućenija te je većina kušala vina i ima osnovne informacije o nama”. Oko 42 polaznika masterclassa u Miamiju i gotovo 80 posto polaznika u New Yorku, tvrde u Badelu, pokazalo je “izuzetnu zainteresiranost za narudžbu prezentiranih vina”. Prve prodane narudžbe s ove turneje ide na Manhattan..