Odmah kraj restorana Noel na Džamiji, u nekadašnjem prostoru kultne slastičarnice Mak na konac, na Valentinovo se otvara SoHo. Riječ je o prvom hrvatskom sushi baru i shopu koji uvodi all you can eat ponudu i sushi za djecu. SoHo u Dukljaninovoj ulici uređen je kao čisti sushi shop, s pultom iza kojega se pred gostima slaže sushi i policama s kojih prodaju japanske snackove i čajeve zagrebačkog Tea Timea.
SoHo je koncipiran prvenstveno kao lokal za prodaju sushija za van, ali riječ je zapravo o početku malog sushi lanca koji u Hrvatsku donosi zabavni i cool koncept japanske street food kulture. SoHo prodaje desetak rolica i tri nigirija koji se mogu kupovati u gotovim setovima od dvanaest, 24 i 36 komada ali i pojedinačno, što znači da kupci mogu sami slagati svoje sushi boxove ili naručivati gotove preko Wolta, Glova i ostalih popularnih dostavnih servisa.
Posebna atrakcija bit će make-your-own-roll usluga, u kojoj će gosti moći birati sastojke i kondimente s kojima će im kuhar napraviti sushi. “SoHo se neće baviti gastronomskim sushijem, nego svim popularnim i maštovitim varijantama koje sushi mogu približiti mlađoj i širokoj publici,” rekao nam je Igor Čimbur, jedan od trojice osnivača SoHoa i vlasnik zagrebačkog fine dining sushi restorana Hanami.
“Sushi je sve popularniji, no ljude od sushija još uvijek odvraćaju neke tipične prepreke. Neki ga izbjegavaju jer misle da sushi uvijek mora sadržavati sirovu ribu, drugima se ne da jesti štapićima, treće zbunjuje japanska terminologija i komplicirano im je naručivati…želimo sushi učiniti pristupačnim i zabavnim najmlađoj i najširoj publici, jer je riječ o fenomenalnom formatu u kojemu možete uživati u svježoj hrani i maštovitim okusima,” kažu u SoHou.
To znači da SoHo na meniju ima stvari poput Cezar sushija sa sastojcima iz Cezar salate i dosta širok izbor veganskih i vegetarijanskih sushija, ali i popularne klasike poput Philadelphia rollsa i raznih verzija California rollsa, koji se poslužuju na simpatičnim šarenim tacnama.
Svo povrće i ribu nabavljaju u Hrvatskoj, azijske sastojke od lokalnih specijalista, dok za nigiri s tunom koriste izvrsnu Kali tunu. SoHo ima nekoliko potencijalno jako komercijalnih aduta. Prvi je sushi za djecu, koji se radi bez wasabija i sirove ribe, koji se poslužuje s posebnim nastavcima za štapiće koji djeci koja još ne znaju držati štapiće omogućuju da jedu s njima, a imat će i sushi od Nutelle i banane. “Dok smo sređivali lokal, klinci iz kvarta dolazili su na vrata oduševljeni što se otvara sushi shop, vesele se kao da dolazi Justin Bieber,” komentiraju u SoHou.
Druga atrakcija je za odrasle, riječ je all you can eat ponudi petkom i subotom navečer, bez rezervacija, koja će kupcima nuditi da za 100 kuna pojedu sushi rollsa koliko hoće (nigiri nije uključen), s jedinim ograničenjem da novu turu sushija dobivaju kad dovrše prethodnu. Osim domaćih čajeva, uz sushi će se u SoHou moći naručiti vrlo dobar Masumi sake, Tomčev rizling i Sapporo pivo, ali i sve s Noelove vinske i koktel liste. Noelov glavni barmen Karlo Ferenčak upravo kreira poseban koktel za SoHo koji će biti pairing za sushi.
Već desetak dana nakon SoHoa na Džamiji, 24. veljače na Kennedyjevom se trgu otvara novi SoHo. Riječ je o malom shopu kojemu će se sushi prodavati isključivo za van, a koji prvenstveno cilja na golemu studentsku populaciju u tom dijelu Zagreba.
U idućoj fazi, u Gundulićevoj ulici u prostoru nekadašnje pekarnice Bread Pitt otvorit će mali lokal s 25 mjesta koji će biti specijaliziran za toplu uličnu hranu, takoyaki, tempure, juhe, gyozu, ramen i ostala jela već testirana na zagrebačkim street food festivalima i adventskim kućicama. I u Gundulićevoj će petkom i subotom imati all you can eat.
Cijene sushija u SoHou kreću se u standardima zagrebačkih sushi barova, od prosječno 10 do 12 kuna po komadu za većinu rolica do 17 kuna za rolice s tunom i skupljim sastojcima, dok je prosječna cijena boxova od 12 komada oko 75 kuna.