Kad je škotska craft pivovara BrewDog počela luđački rasti i odlučila se širiti po svijetu, jedan od prvih izbora bila je Australija. BrewDog se u međuvremenu proširio u Ameriku, a u Australiji se suočio s navalom entuzijastičnih ponuda lokalnih investitora zaljubljenih u njihova piva i kontroverzni stil, i s ambicioznim regionalnim vladama. Nakon što je BrewDog objavio da će se u Australiji prvo otvoriti u Brisbaneu i Newcastleu, Adelaide je zaključila da su odustali od njih, iako smatraju da su ponudili poštenije i bolje uvjete. Pa je Agent General for South Australia Bill Muirhead, odlučio stvar riješiti vrlo javno i vrlo direktno. Agent General je izravni predstavnik australske vlade u Londonu. U jednom od najneobičnijih službenih videa koje smo ikad gledali, Muirheadov zamjenik Jamez Mraz, čudnim uličnim jezikom poziva osnivače Jamesa Watta i Martina Dickieja da se saberu i dođu u Australiju.
Mraz, zapravo, pljuje o Brewdogu argumentima njihovih najzagriženijih fanova. “Čuli smo da pokušavate sve raditi neslužbenim kanalima”, kaže Mraz, “E, pa u Australiji takve zovemo nepristojnim drkadžijama”. Pa nastavlja. “U Adelaideu lijevamo pivo na pahuljice za doručak, koristimo ga kao kremu za sunčanje…Vama trebaju dobri dealovi. A Adelaide vam je spreman dati dobar deal. Let’s make it happen”. Nadalje, Agent General for South Australia vlasnicima Brewdoga Jamesu Watsu i Martinu Dickieju poručuje da su se prodali, jer su nedavno prodali 25 posto udjela investitorima. “Mi volimo kompanije koje ne jebu establishment dva posto,” kaže Mraz, uz poruku da Brewdogu samo Adelaide može vratiti street cred. Kako, vidi se u nastavku videa u kojemu neki od najživopisnijih žitelja pubova južne Australije objašnjavaju zašto je Brewdogova odluka da zaobiđu Australiju besmislena. Mraz nije propustio ismijati ni Watsovu i Dickiejevu odluku da svim zaposlenicima koji koji nabave novog psa daju neku vrstu porodiljnog dopusta. “Mislim, šta je vama?! Kad date uspavati psa, najbolje da si usput određete i jaja. Možda vam veterinar da popust na količinu!”nastavlja Mraz unedogled prozivajući Brewdog za sve, od angažiranja “prevarantske londonske PR agencije” do nastupa na britanskom realityju Who’s The Boss, u videu koji će ući u anale najbizarnijih službenih poteza neke države. Video, dosljedno, završava prijetnjom diplomatskim incidentom. Ovakav pristup privlačenju investicija vjerojatno neće dovesti BrewDog u Australiju, ali barem kada je transparentnost u pitanju, ne može se reći da nije osvježavajuć.