Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

BrewDog tvrdio da je u pakete piva sakrio limenke od čistog zlata, dobitnici otkrili da su napravljene od mesinga

brewdog-g

Prošle zime, osebujna škotska pivovara BrewDog objavila je spektakularnu nagradnu igru. U svoja pakiranja od 12 limenki piva sakrili su limenke od čistog zlata. Svaka je, tvrdili su, vrijedna više od 15 tisuća funti (oko 150 tisuća kuna), i da će sretnici koji ih pronađu dobiti stotinjak tisuća kuna dionica BrewDoga i VIP obilazak pivovare u Aberdeenshireu.

Čovjek koji je u svom 12-packu pronašao zlatnu limenku, jednu od ukupno 50 koje su puštene na tržište, međutim, nije se osobito usrećio. Kako javlja The Guardian, izvjesni Marc Craig iz Sjeverne Irske, inače zaposlen u industriji pića, poveselio se da će prodajom zlatne limenke moći platiti svoje vjenčanje. Zlatari su mu rekli da bi šuplja limenka od čistog zlata vrijedila desetak tisuća funti, a od punog puno više, ovisno o težini.

Craig je od BrewDoga tražio certifikat i ostao šokiran kad su mu poslali  dokument u kojemu piše da je limenka napravljena uglavnom od mesinga i samo pozlaćena slojem zlata tankim tri mikrona (tri tisućinke milimetra). .”Prodaja im je skočila kad su objavili to o zlatnim limenku, ljudi su pisali da su naručivali po 20 sanduka piva, samo da nađu zlatnu limenku.  I na kraju ovo,” požalio se Craig novinarima.

BrewDog se opravdava da je vrijednost limenke koju su reklamirali realna, zbog visokih troškova proizvodnje, nabave posebnog metala i slično. Kažu i da oni zakonski ne mogu jamčiti za cijenu koje njihove “zlatne” limenke mogu postići na sekundarnom tržištu. Prema nekim procjenama njihove limenke ne vrijede više od 15 funti. Glasnogovornik BrewDoga rekao da su odmah izbrisali “pogrešne” tvrdnje o limenkama o punom zlatu iz svih reklamnih objava, što baš i nije istina. Njihovi tvitovi s tim sadržajem uklonjeni su tek kad su ih nazvali Guardianovi novinari.

BrewDog je fenomen pivske industrije i jedan od najpopularnijih brendova craft piva na svijetu. Ali njihove komunikacijske metode uvijek su kontroverzne. Malo prije provale o limenkama, Financial Times objavio je veliku istragu o fanovima koji su BrewDog godinama financirali crowdfundingom, skupini kojoj su osnivači pivovare laksali nazivajući je “equity mafiom”, a još nisu dobili ništa od obećanih perkova, osim obećanja o boljoj budućnosti. Kritičari upozoravaju da BrewDog, čija se prodaja i status uvelike baziraju na PR stuntovima, neće još dugo moći rasti na tom modelu.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

BrewDog tvrdio da je u pakete piva sakrio limenke od čistog zlata, dobitnici otkrili da su napravljene od mesinga

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min