Brončanim lavom na Cannes Lions, najprestižnijem svjetskom festivalu kreativnih komunikacija, kulminirao je niz međunarodnih nagrada koji je agencija Bruketa & Žinić & Grey pokupila sjajnom kampanjom Netaknuti svjetlošću, rebrandingom pjenušaca slovesnkih Radgonskih Groica.
Netaknuti svjetlošću nije standardni marketinški projekt. Bruketa & Žinić & Gray za Radgonske Gorice s stvoril potpuno novi proizvod, kako bi vinariju repozicionirali na svjetskom tržištu. Ideja je potekla iz enološkog aspekta, točnije iz teorije o negativnom utjecaju svjetlosti na procese vinifikacije kod pjenušaca. Razvijajući tu činjenicu, prilično linerano, napravili su prvo pjenušavo vino na svijetu koje tijekom cijelog procesa vinifikacije, od ulaska u podrum do otvaranja i točenja, ni u jednom trenutku ne dotakne svjetlo.
Kvaliteta vina naravno ne može bitno varirati ako je ono “netaknuto svjetlošću” u odnosu na proizvodnju u normalnim podrumskim uvjetima. Ključni su kvaliteta grožđa, položaj, rad u vinogradu, enološko znanje i opredjeljenje vinara za rang kvalitete u kojem želi proizvoditi vino.
Pjenušci Radgonskih Gorica su u najboljem slučaju prosječni, ali izvrsna kampanja Bruketa & Žinić & Grey postigla je izuzetne rezultate i stvorila zasebnu novu vrijednost: gotovo da nema važnijeg svjetskog medija koji nije pisao o slovenskom pjenušcu netaknutom svjetlošću, publika koja možda nema nikakvog interesa za vino kroz jedan poetični detalj dobila je poruku o kompleksnosti procesa nastanka vina, i krug je uspješno zatvoren novim interesom proizvođača.
Osim toga, odabirom upravo motiva utjecaja svjetlosti na vino, pjenušac Radgonskih Gorica automatski postaje dio istraživanja koja se provode na ovu temu. “Ova nagrada potvrđuje da bi se kreativnost agencija mogla iskoristiti za puno više od komunikacije, ”rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor u agenciji Bruketa & Žinić & Gray u pripćenju agencije. Dobra poruka za hrvatsku vinsku industriju.