Ovo ima kratku predpriču. Irci od 70-tih imaju vrlo popularan lanac brze hrane Supermac’s koji je osnovao Pat McDonagh. Supermac’s je najveć irski fast food franšizer, čije su širenje u EU onemogućavale stalne McDonald’sove pritužbe europskm institucijama, u kojima je korporacija tvrdila da Supermac’s svojim nazivom zbunjuje kupce i krši McDonald’sova prava na Big Mac koji je od 1996. zaštićena robna marka.
Frustriran time, Supermac’s je 2017. od Ureda EU za intelektualno vlasništvo (EUIPO) zatražio da presudi smije li McDonald’s tretirati naziv Big Mac kao svoje isključivo vlasništvo na tržištu Europske unije.
U povijesnoj presudi, EUIPO ne samo da je ustanovio da Supermac’s nema veze s Big Macom, nego je utvrdio da McDonald’s uopće ne može dokazati da je izraz Big Mac u pet godina prije ovog procesa koristio kao originalni naziv isključivo za burgere i restorane. Ukratko, McBully je dobio batine. Na temelju ove presude, izraz Big Mac se ne može smatrati McDonald’sovim isključivim vlasništvom u EU i može ga koristiti svatko. McDonald’s se ima pravo žaliti na presudu.
Čim je vijest objavljena, oni koji prate vječno rivalstvo McDonald’sa i Burger Kinga počeli su odbrojavanje. I nisu dugo brojali. Praktički par dana nakon presude, švedska agencija Ingo za Burger Kingove lokale u EU kreirala je cijeli trolerski meni, sastavljen isključivo od burgera “The Not Big Macs.” Točnije, na meniju su se našli:
Raniji primjeri Burger Kingovog trolanja McDonald’sa uključuju oglase u printu na kojima se diskretno upozorava kako direktori McDonald’sa u dvorištima imaju roštilje s porukom “Pravom roštilju teško je odoljeti”, besplatne Whoppere za sve koji se na Halloween maskiraju u strašnog klauna (očigledna referenca na Ronalda McDonalda) i najbolji od svih Whopper Detour, kupon za Whopper od 1 centa preko aplikacije za svakog tko se približi McDonald’su.