Naša redovita sezonska rubrika Vrganji u Carpacciu ovih je dana dobila novi zaokret. Naime, otkad su vrganji prije nekoliko dana stigli u grad, ova nesumnjiva zagrebačka prijestolnica naših najpopularnijih plemenitih šumskih gljiva, iz dana u dan obara rekorde. U petak i subotu Carpaccio je prodao dvadeset kilograma vrganja. U ponedjeljak je u restoran stiglo jos 22 kilograma. Vlasnik Vlado Lisak procjenjuje da će ta zaliha trajati do srijede navečer.
Carpaccio je postao središte zagrebačke vrganjomanije zbog jednog važnog razloga. U njegovoj kuhinji poštuju vrganje. Vrganji s grilla dolaze na stol u velikim fetama mesne teksture, prepuni okusa i mirisa vlažnog šumskog tla. Vrganji u fritaji narezani su tanje i funkcioniraju kao opojni začin sjajnim jajima zagorsko zagrebačke tvrtke Jaje d.o.o. Osim toga, Carpaccio priprema vrganje s tagliatellama, scallopinama i u rižotu. Zadovoljeni su, dakle, svi glavni formati osim samog carpaccia od vrganja. Većina drugih zagrebačkih restorana, koji naveliko rade sa šumskim gljivama, vrganje blanširaju pa zatim smrzavaju ili ih, što je još gore, dinstaju s previše luka, pa tu mješavinu ubacuju u razna navodno svježe kuhana jela s vrganjima. Carpaccio je, pak, napravio ozbiljan i sadržajno respektabilan posao na poštenom i čistom tretmanu gljive koju najviše volimo. Što mu se svakog lipnja i svakog rujna vraća s dividenddom.