Marche Mövenpick prije osam dana otvorio je restoran na benzinskoj crpki Ravna Gora,na autoputu Zagreb-Rijeka. Taj bi restoran možda mogao pomoći poboljšavanju ponude hrane na hrvatskim autocestama, premda se fokusira na najnespecifičnije žanrove masovne restoranske industrije poput pizze i velikih salata. No, s obzirom na sve druge katastrofalne opcije konzumiranja hrane na autocestama, Mövenpick, brand kojeg u Hrvatskoj najviše znamo po sladoledu, zaista bi mogao označiti stanoviti napredak. Evo kratkog pregleda izbora hrane na četiri glavne hrvatske autoceste.
Na cesti za Rijeku nema baš ničeg zanimljivog osim Ravne Gore, gdje se, uz restoran, nalazi i mali štand nekog lokalnog OPG a, koji prodaje lokalno voće i džemovr od lokalnog voća.
Cesta za Split može se pohvaliti pravim, velikim restoranom, legendarnim Macolom, blizu Svetog Roka, gdje je hrana podnošljiva, a posluga vrlo dobra, te hotelom Lika kod Brinja, koji se isto trudi osigurati barem malo složeniju ponudu.
Na cesti za Osijek nema ni jedne benzinske s bar donekle prihvatljivom hranom. Fresh corneri u Ininim crpkama loša zu zafrkancija na pridjev svježi.
Na zagorskoj autocesti nema ničega, no ona je ionako kratka.
U Hrvatskoj još nitko nije prepoznao gastro potencijal autocesta, pa se putnici tako moraju oslanjati na uniformiranu i razmjerno skupu ponudu snackova iz samoposluživanja benzinskih crpki. Jednom davno, na more se putovalo malim i opasnim cestama obrubljenima ražnjevima s janjetinom i prodavačima svježih vrganja. To je vrijeme prošlo, ali bi bilo korisno kad bi investitori razumjeli da se na bar malo maštovitijem izboru hrane može postići puno veći ukupni promet na pojedinoj crpki, hotelu ili odmorištu.