Nakon što je školovala nekoliko generacija u svojoj ugostiteljskoj akademiji Raise the Bar, Coca-Cola HBC Adria pokrenula je edukacijski proglam za srednjoškolce. U njemu će moći sudjelovati više od 100 ugostiteljskih i turističkih škola u cijeloj Hrvatskoj. Hrvatske ugostiteljske škole notorno su loše i zastarjele. Mladi ljudi iz njih izlaze ne samo bez adekvatnih znanja koja bi im omogućila da odmah počnu raditi u ugostiteljstvu, već nerijetko i s potpuno pogrešnim informacijama koje poslodavci moraju prvo ispravljati da bi mlade zaposlenike osposobili za rad.
Cilj Raise the Bar Youth programa je u završnim razredima učenike naučiti vještinama koje ugostitelji koji će ih zapošljavati zaista trebaju. Maturanti će se tako učiti komunikaciji i timskom radu, upoznati najnovije tehnike i trendove u ugostiteljstvu, otkriti što je poslovno planiranje, kako pokrenuti vlastiti posao i savladati financijske osnove.
Program je razvijen na temelju istraživanja agencije Ipsos koje je pokazalo da spomenute vještine i znanja do sada nisu bili dovoljno zastupljeni u redovnoj nastavi, a izuzetno su važni za rad u ugostiteljstvu. Istraživanje je provedeno među ravnateljima, nastavnicima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskih škola u Hrvatskoj i na temelju rezultata su definirani dodatni obrazovni sadržaji koji trebaju mladima kad izlaze na tržište rada.
“Coca-Cola HBC Adria nastoji poticati izvrsnost i povećati bazu kvalitetno obrazovane radne snage u hrvatskom ugostiteljstvu i turizmu. Vjerujemo da će, učeći od najboljih stručnjaka i renomiranih profesionalaca hrvatskog ugostiteljstva, mladi steći vještine i samopouzdanje koji će im pomoći u izgradnji karijere i time doprinijeti daljnjem razvoju hrvatskog ugostiteljstva – istaknuo je u priopćenju je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.
Raise the Bar Youth će imati pet online modula (Komunikacija, Rad u timu, Samozapošljavanje, Financijska pismenost i Poslovno planiranje) dostupnih na platformi kojom upravlja Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI). Svaki modul predaje stručnjak tog područja, a potom profesionalac iz struke pokazuje kako to znanje primjenjuje u svakodnevnom radu. Tako će se sveučilišnim profesorima poput Davora Stankovića i Jelene Holenko Pirc pridružiti chef korčulanskog Michelinova restorana LD Marko Gajski i Karlo Ferenčak, glavni barmen Noela, prvog i zasad edinog zagrebačkog restorana s Michelinovom zvjezdicom.
Tri škole iz kojih će u Raise the Bar Youth biti primljeno najviše učenika i koje će imati najbolje rezultate u kvizovima nakon odslušanih modula, dobit će masterclass uživo, dok će najbolja škola dobiti novčanu nagradu za nabavu opreme i materijala za nastavu. Više o Raise the Bar Youthu možete pročitati OVDJE .