Coca Cola je prekjučer predstavila svoje poslovne rezultate za 2020.godinu. Coca Colin neto prihod pao je za čak 11 posto u usporedbi s prethodnom godinom, na 33 milijarde dolara. Coca Cola je epidemijskoj godini izgubila oko tri i pol milijarde dolara. Vrijednost dionica pala je za 13 posto.
[adsense_content_v2]
Uzrok padu je, naravno, lockdown. Coca Cola, kao ni Heineken ni većina drugih velikih proizvođača pića, ne može živjeti bet barova, kafića, restorana, noćnih klubova, turizma, ali ni sportskih natjecanja.
Ovdje valja reći da je portfolio Coca Cole puno širi od Cole; on obuhvaća mineralne vode i čitav niz bezalkoholnih pića. Coca Cola se često javlja i kao distributer nekih najpoznatijih svjetskih brendova žestokih pića, poput Jack Daniel’sa.
Odobito je zabrinjavajuće da su se negativni trendovi nastavili i u ovoj godini, u kojoj Cola bilježi pad prodaje od pet do šest posto, budući da lockdown još traje. Coca Cola svejedno u 2022. očekuje rast od sedam do devet posto.