Meksičko pivo Corona u ožujku je postalo jedna od prvih žrtava pandemije korona virusa. Razlog -misterij masovne psihologije. Ljudi su na početku lockdowna ispraznili police s pivom u cijelom svijetu. Jedino što je ostajalo na policama bile su boce Corone.
Nakon što su se mediji raspisali o ovom fenomenu unedogled ponavjaljući naslov Korona ubila Coronu, distributeri Corone bacili su se u kriznu komunikaciju i situacija se preokrenula. Corona, vodenasti industrijski lager, postala je najguglaniji i najtraženiji brend piva na svijetu. Onda je nastupila surova stvarnost pandemije.
Corona: The perfect drink for social distancing because no one wants it #coronavirusuk pic.twitter.com/NWUH2Ck9i4
— James Hurley (@jameshurley_) March 21, 2020
#Coronavirus ☣☣⚠️ is a hoax by the #Corona beer 🍺🍻🍻🍺 company to make more sales open up your #eyes, stay #woke 💯💯
— DanoToast (@DanoToast) July 20, 2020
#PollResults – 3/1/2020
— 🌹#ChicagoSoulfulEvents🌹 (@MySoulfulEvents) July 6, 2020
“Survey finds 38% of beer-drinking Americans say they won't order a Corona. People are mistakenly linking the #Corona brand with the #coronavirus despite the alcoholic beverage having absolutely no connection to the #virus .” https://t.co/E0gOgoY3Iq https://t.co/qlKCJrTG1i pic.twitter.com/0xIQgRxgN5
Korona virus tako je žestoko pogodio Meksiko da je meksička vlada proizvođaču Corone Grupi Modelo zabranila proizvodnju kao “neesencijalnom” biznisu. No, Corona očito može preživjeti sve. Kompanija za procjene brendova Brand Finance u novom je izvještaju objavljenom ovoga mjeseca Coronu proglasila najvrijednijim brendom piva na svijetu.
Vrijednost Corone danas se procjenjuje na 8,1 milijardi dolara i to je, tvrdi Brand Finance, upravo posljedica pandemije korona virusa. Istraživanje je provedeno usporedbom utjecaja pandemije korona virusa s vrijednošću kompanija na dan 1. sliječnja 2020. Ukupni rezultati su depresivni. Brendovi alkoholnih pića zbog korone su izgubili 33 milijarde dolara vrijednosti. No, meksički fenomen popeo se na vrh liste iako im je u prvoj polovici godine prodaja zbog nesretne podudarnosti imena piva i virusa dramatično padala.
Inače, u ukupnom poretku vrijednosti alkoholnih brendova i dalje dominiraju kineski destilat,i kojima je vrijednost prosječno narasla 14 posto. Golemo kinesko tržište s rastom prihoda i životnog standarda postaje sve žednije i traži kvalitetnija pića. Najjači proizvod je baijiu, od srednje do premium kategorije. Najbrži rast vrijednosti zabilježio je irski Baileys, koji je u godinu dana skočio 105 posto na 1,3 milijarde dolara, dok je među vinima i šampanjcima, naravno, najjači Moët et Chandon s 1,4 milijardom dolara.