Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Corona, koju su zbog virusa ljudi prestali kupovati, sad je najvrjedniji svjetski brend piva

corona

Meksičko pivo Corona u ožujku je postalo jedna od prvih žrtava pandemije korona virusa. Razlog -misterij masovne psihologije. Ljudi su na početku lockdowna ispraznili police s pivom u cijelom svijetu. Jedino što je ostajalo na policama bile su boce Corone.

Nakon što su se mediji raspisali o ovom fenomenu unedogled ponavjaljući naslov Korona ubila Coronu, distributeri Corone bacili su se u kriznu komunikaciju i situacija se preokrenula. Corona, vodenasti industrijski lager, postala je najguglaniji i najtraženiji brend piva na svijetu. Onda je nastupila surova stvarnost pandemije.

Korona virus tako je žestoko pogodio Meksiko da je meksička vlada proizvođaču Corone Grupi Modelo zabranila proizvodnju kao “neesencijalnom” biznisu. No, Corona očito može preživjeti sve. Kompanija za procjene brendova Brand Finance u novom je izvještaju objavljenom ovoga mjeseca Coronu proglasila najvrijednijim brendom piva na svijetu.

Vrijednost Corone danas se procjenjuje na 8,1 milijardi dolara i to je, tvrdi Brand Finance, upravo posljedica pandemije korona virusa. Istraživanje je provedeno usporedbom utjecaja pandemije korona virusa s vrijednošću kompanija na dan 1. sliječnja 2020. Ukupni rezultati su depresivni. Brendovi alkoholnih pića zbog korone su izgubili 33 milijarde dolara vrijednosti. No, meksički fenomen popeo se na vrh liste iako im je u prvoj polovici godine prodaja zbog nesretne podudarnosti imena piva i virusa dramatično padala.

Inače, u ukupnom poretku vrijednosti alkoholnih brendova i dalje dominiraju kineski destilat,i kojima je vrijednost prosječno narasla 14 posto. Golemo kinesko tržište s rastom prihoda i životnog standarda postaje sve žednije i traži kvalitetnija pića. Najjači proizvod je baijiu, od srednje do premium kategorije. Najbrži rast vrijednosti zabilježio je irski Baileys, koji je u godinu dana skočio 105 posto na 1,3 milijarde dolara, dok je među vinima i šampanjcima, naravno, najjači Moët et Chandon s 1,4 milijardom dolara.  

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Corona, koju su zbog virusa ljudi prestali kupovati, sad je najvrjedniji svjetski brend piva

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min