Prije nekih mjesec dana u Ozaljskoj ulici na zagrebačkoj Trešnjevci otvorena je Crofna. Crofna je mali, dobro uređeni shop za krafne i donute, s duhovitim ružičastim tinglom odgriženog donuta iznad ulaza. Sav u tirkiznim i rozim bojama, dućan ima vitrinu s krafnama i donutima i mali prostor za sjedenje. Prodavačice su ljubazne, efikasne i simpatične, u uniformama u bojama dućana.
Crofna prodaje desetak vrsta krafni i donuta stripovske over the top estetike. Sve je krcato krema, keksa, preljeva, čokoladica, mrvica i ukrasa. Krafne čak i nisu loše, tijesto krafni koje smo probali bilo je svježe, mekano, topilo se u ustima i nije bilo preslatko. Donuti su malo gnjecavi. Okusi krema i punjenja, međutim, mogu zanimati samo djecu i tinejdžere. Karamel, Nutella, čokoladne kreme… krafne su punjene gomilama čokoladnih i mliječnih krema s raznim okusima, sve toliko slatko da smo nakon prvog griza dobili napad hiperglikemije.
Ne može se reći da je Crofna samo marketinški trik. Vidi se da se trude oko detalja. Kreme su glatke, pjenaste i dobro izrađene, hrskavi dijelovi stvarno su hrskavi a ne žilavi, glazure su sjajne i privlačne na diznilendski način, čokoladice i keksi koje dodaju na krafne su tek otvoreni i svježi. Osim toga, kupci mogu sami birati i punjenja i posipe i dodatke što je sigurna zaštita od dosade za kupce koji se vraćaju.
Probali smo Bananko, donut s karamelom i još par krafni s keksima (imaju Lotus, Domaćicu) i čokoladicama (Tiktak, Snickers) i sve su imale sličan okus, u supermarketskom Mars-Snickers-Milka dijapazonu. Ako vas uhvati strašna potreba za jednostavnim šećerom ili želite razveseliti djecu, Crofna će vas usrećiti. Svime osim cijenom. Jedna krafna ili donut koštaju oko 20 kuna, ako ih sami slažete možete dogurati i iznad 25 kuna, ovisno o sastojcima.