Chef Michael Tusk iz restorana Quince u San Franciscu odveo je dizajn tanjura korak dalje, u neizvjesnom smjeru. Quince je jako cijenjeni restoran, ove godine je dobio je treću Michelinovu zvjezdicu, tako da Tuskova egzibicija nije turistički trik, čini se prije da je chef odlučio istražiti prezentiranje jela kao konvencionalnih umjetničkih instalacija. Jelo koje je ovih dana viralni hit na internetu je Tuskov lažni tartuf serviran na iPadu, nazvano “Pas u potrazi za zlatom”. Jelo su kroketi od celera pečenog u soli, vrganja i ricotte, prženi i posuti prahom dehidriranih vrganja tako da izgledaju kao bijeli tartufi, a poslužuju ih na iPadu na kojemu se prikazuje video psa koji traži tartufe u šumi u Italiji.
Chef Tusk’s story of “A Dog in Search of Gold” truffle dish & iPad box. https://t.co/0Sq2v45ocT @insidescoopsf @eatersf @SFist @TheSun pic.twitter.com/xdLpR2XDnT
— Quince Restaurant (@quincesf) December 29, 2016
Kako zaista funkcionira ova instalacija kojom Tusk komentira koncept farm-to-fork, može se ocijeniti samo direktnim iskustvom, jer na razini ideje ne zvuči baš genijalno, što su brojni komentatori Tusku i poručili preko društvenih mreža. Tusk, naravno, nije bio toliko radikalan da goste gurne u iskustvo jedenja s jednog sveprisutnog gadgeta koji simbolizira otuđenje, pa krokete na iPadu poslužuje na prozirnoj salveti, da bi zaštitio iPad i sigurnost gostiju. Video instalacija će se mijenjati s jelima svake sezone. Idući su na redu crni tartufi.