Ne podcjenjujte ovaj trend. Koliko god bizaran bio, mogao bi rasti. Neki od najpopularnijih svjetskih fast food lanaca na temelju svojih istraživanja tržišta procijenili su da je došao trenutak da uđu u modni biznis. Pa je tako lani lanac Popeye’s izazvao pop-kulturni fenomen sa svojim sendvičem od pohane piletine, koji je postao takav fetiš da su a kraju počeli prodavati svoje uniforme kao modnu liniju (momentalno rasprodanu).
Sličnom logikom, KFC se nedavno udružio s Crocksom i na tržište izbacio novi model natikača s motivom njihovih kanti pohane piletine. Natikače se prodaju u dvije varijante. Prva je “avangardna” s platformom od 11 centimetara s KFC-jevim logom, nazvana Kentucky Fried Chicken x Crocs Bucket Clog. Korejska zvijezda MLMA nosila ih je na New York Fashion Weeku i postale su hit. Druga varijanta, Kentucky Fried Chicken x Crocs Classic Clog, izgleda kao klasična kroksica samo s uzorkom pohane piletine. KFC Crocksice prodaju se za 60 dolara i na njima su po dva Jibbitz ukras u obliku pohanih pilećih bataka koji mirišu na pečenu piletinu.