Nakon četiri godine na poziciji brend direktorice izbora World’s 50 Best, Hélène Pietrini objavila je da napušta organizaciju zbog ekonomskih razloga. Novinarima je rekla da ju je odluka o odlasku s posla zbog kojega je neprekidno putovala, zapravo oslobodila.
Hélène Pietrini u World’s 50 Best došla je 2016. kada je iz rodne Francuske došla u London. Direktorica s golemim iskustvom u marketingu i komunikacijama, prije najutjecajnije svjetske klasifikacije restorana i barova radila je u ugostiteljstvu i beauty industriji. Pietrini je bila direktorica za marketinške strategije lanca Relais & Châteaux i direktorica izdavaštva premium časopisa 3 Étoiles.
Njen zadatak u World’s 50 Best organizaciji bilo je jačanje brenda i podizanje internacionalnog profila njegovih izbora u ne baš lakom razdoblju u kojem se restoranska industrija suočavala s pitanjima rodne i rasne diskriminacije, ekološke i ekonomske održivosti pa sve do katastrofe pandemije.
World’s 50 Best neki danas smatraju jednako ako ne i utjecajnijim od Michelinova vodiča, jer brže reagira na promjene i trendove na svjetskoj sceni i afirmira progresivne restorane i chefove. World’s 50 Best svoj je utjecaj i popularnost izgradio na vrlo vještom korištenju i afirmaciji individualizma, talenta, društvene i ekološke svijesti, inovacije i ostalih boljih vrijednosti restoranske industrije.
Pietrini će karijeru nastaviti u novom projektu povezanom s gastronomijom, koji će otkriti u studenom. Posao Hélène Pietrini privremeno će će Tim Brooke Webb, generalni direktor World’s 50 Besta.