Dogus Grupa u subotu je priopćenjem komentirala medijske izvještaje o prodaji svojih hotela u Hrvatskoj. Nakon što su dubrovački mediji počeli pisati o tome da Dogus Grupa traži kupca za Villu Dubrovnik i da je zainteresiran investitor iz Dubaja, američki poslovni portal Bloomberg objavio je da Dogus traži kupca za niz svojih luksuznih hotela u Europi i Turskoj uključujući najbolji dubrovački hotel, jer se kompanija zbog loše gospodarske situacije u Turskoj i pada lire našla u problemima.
Hrvatski su mediji još u siječnju pisali da bi Dogusev zadarski projekt preuređenja bivšeg sjedišta Maraske u luksuzni Hyatt Regency mogao propasti, jer grupa osim što ne može dobiti koncesiju za gradnju marine u sklopu hotela, ima 5,8 milijardi dolara gubitka. Dogus je u Hrvatskoj izgradio luksuzni D Resort u Šibeniku.
U priopćenju koje su jučer poslali medijima, Dogus Grupa demantira bilo kakvu prodaju svoje imovine i tvrtki u Hrvatskoj. “Upravo suprotno, usmjereni smo na svoje operativno poslovanje i planiranje investicija uključujući i projekt Maraska u Zadru,” tvrde. U nastavku priopćenja Dogus podsjeća da je kompanija aktivna “u sedam temeljnih sektora i industrija, uključujući automobilsku industriju, građevinarstvo, medije, turizam i usluge, nekretnine, energetiku, te hranu i piće.
Dogus Grupa broji više od 300 tvrtki te u tako velikom konglomeratu u određenim ciklusima logično dolazi i do promjena strategija poslovanja, a grupa u suradnji s bankama trenutno radi na reprogramiranju kredita u dospijeću”. Trenutno pregovaraju i o “određenim strateškim partnerstvima koja će dodatno osnažiti poziciju grupe”.