Dom Perignon je ove godine odlučio dosta pomaknuti granicu u reklamiranju šampanjaca. U Londonu od 20 do 23. listopada otvaraju pop-up instalaciju Transformation u kojemu će gostima nuditi 15-minutno “multi-senzorno putovanje”. Poanta je u tome da će na Mayfairu besplatno točiti Dom Perignon Vintage 2006. i omogućiti kušanje te berbe pod etiketom P2. Boca vintagea košta oko tisuću kuna. Transformation će podignuti na South Molton Streetu na Mayfairu. Ime pop-upa odnosi se na transformaciju koju šampanjci prolaze u podrumu.
Direktor Dom Perignona Richard Geoffroy uveo je pojam Plénitudes kao izraz za evoluciju svake berbe tijekom odležavanja šampanjaca na talogu u bocama u podrumima u Epernayu. Time je marketing Dom Perignona fokusirao na ono po čemu su njegovi šampanjci legendarni, na fenomenalne ekspresije koje dobivaju s godinama, zadržavajući svježinu i vitalnost. Dom Perignoni se degoržiraju i puštaju na tržište kad Geoffroy odredi da su postigli jedan od tri vrhunca. Prvi Plénitude postižu negdje oko devete godine i ti se šampanjci puštaju na tržište kao Dom Perignon Vintage.
Na tržište sada izlazi berba 2006. koju promoviraju pop-upom u Londonu. Drugi Plénitude nastupa nakon 15 godina i ti šampanjci na tržište izlaze pod etiketom P2, trenutno je vani berba 1998. Usporedba različitih ekspresija iste berbe posebno je iskustvo koje je Geoffroy uvođenjem sistema Plénitudes vješto marketirao. Treći Plénitude su kompleksni, veličanstveni šampanjci koji su odležavali više od 20 godina i predstavljaju tradiciju i baštinu Dom Perignona. Nekad su se prodavali kao Dom Perignon Oenotheque, danas pod etiketom P3. Na tržištu su trenutno berbe 1982.i 1983.