Kad su u proljeće restorani zatvoreni u prvom pandemijskom lockdownu, Nikola Božić i ekipa Đurine Hiže reagirali su munjevito. Reorganizirali su kuhinju, aktivirali svoj street food brend Reshetka publici poznat sa zagrebačkog Adventa i Burger Festivala, i pokrenuli dostavu opakih odležanih steakova i zagorskih delikatesa.
Pod sloganom Deda ide po svetu, Nikola Božić sam je automobilom obilazio Hrvatsku, dostavljao hranu, ljude učio kako dobro ispeći meso, kako složiti priloge… Trud se isplatio. Stvorio je dovoljnu potražnju da pokrene projekt web shopa s odabranim proizvodima OPG-a iz cijele Hrvatske. Restorani su preko ljeta kratko prodisali, održan je i Zagreb Burger Festival, jedan od centralnih događaja za hrvatske mesne specijaliste na kojemu je Božić predstavio vlastiti uzgoj japanske govedine na Žumberku, a onda su se statistike pandemije pogoršale i restorani su ponovnon zatvoreni.
Božićni lockdown Đurina Hiža odlučila je iskoristiti za testiranje novog koncepta u dostavi. Low&Slow je ponuda mesa sporo pečenog na niskim temperaturama u smokeru, svinjskih rebrica, janjećih koljenica i trgane svinjetine. Uskoro će početi dostavljati i short ribs.
[adsense_content_v2]
Budući da se kvaliteta pečenog mesa u dostavi nužno gubi, Đurina Hiža je u suradnji sa slovenskim pit masterom Peterom Hajduom razvila metodu pripreme polugotovih proizvoda koji se nakon kratkog pečenja u pećnici pretvaraju u sočne mirisne komade mesa optimalne za serviranje. Politika suzbijanja pandemije toliko je onemogućila restoransku industriju, da je sve izglednije kako će preživjeti samo najborbeniji i najenergičniji profesionalci poput Nikole Božića i tima Đurine Hiže.