“Da, investicija u Koi mogla bi vrijediti oko milijun eura,” rekao nam je u subotu popodne Davor Bienenfeld, dok smo jeli sushi u prepunoj Izakayi. “Ali, Koi je projekt s kojim želim otići na potpuno novi, viši profesionalni nivo.”
Koi je novi azijski restoran vlasnika Timea i Izakaye, jednog od najuspješnijih hrvatskih ugostitelja. Koi će se najesen otvoriti u prostorima legendarnog Hard Rock Caffea, koje je zadnjih godina zauzimao sportski bar Brewbites. Brewbites se lani zatvorio.
Hard Rock Caffe, smješten u atriju ZKM-a s ulazom iz Gajeve, odmah kraj restorana Theatrium, u devedesetim je godinama bio uvjerljivo najpopularniji zagrebački kafić. Subotama između podneva i dva u Hard Rocku se za šankom čekalo u pet do šest redova : ovo je doslovno, a ne figurativno. U podrumu je pak radio manji restoran, koji je, među ostalim, pekao solidne pizze. Hard Rock Caffe bio je osnovao Albert Papo, čuveni zagrebačko-dubrovački ugostitelj, koji je pokrenuo Saloon (s Vlahom Srezovićem ), sendvič bar Pingvin i Bulldog. Za rokersku je memorabiliju bio zadužen pokojni rock kritičar Dražen Vrdoljak.
Kako Papo nije uspio dobiti licencu internacionalnog lanca Hard Rock Cafe, lokal se otvorio pod nazivom Hard Rock Caffe, s dva f. Pošto su neki ratni veterani Papu oružjem izbacili iz Hard Rocka, bar je počeo propadati. Sada će, poslije mnogo godina, svojedobno središnje identitetsko mjesto zagrebačkog javnog života, postati najambiciozniji azijski restoran u Hrvatskoj.
Koi, punim imenom vjerojatno Koi Robata & Dim Sum, zapošljavat će oko trideset ljudi. Glavni chef i jedan od partnera bit će Vid Nikolić, dugogodišnji Bienenfeldov suradnik, koji već mjesecima boravi u Aziji, gdje specijalizira dim sume i azijske roštilje. Koi će se sastojati od loungea, whisky bara posvećenog japanskim whiskyjima, i blagovaonice s 80 do 90 mjesta. U podrumu će se uz kuhinju nalaziti i posebna sala za evente.
Sadašnja, prva verzija menija sadrži mnogo jela s robate, puno dim suma u raznim stilovima, i tek nešto sushija, s naglaskom na nigiri i chirashi. Vinska lista bit će opsežna, velikim dijelom internacionalna, s dosta vina srednje visoke i vrlo visoke kategorije. Ugođaj i servis trebali bi asocirati na Zumu i Roku, omiljene Bienenfeldove restorane.
Davor Bienenfeld ne fantazira. Bienenfeld je prvo uspio s Timeom, a zatim sa Izakayom, kojoj zadnjih mjeseci dramatično raste broj gostiju. Stoga smo prilično uvjereni da će se Koi otvoriti do kraja godine, i da će zaista biti ambiciozan i inovativan, kao što to Bienenfeld najavljuje.