Dok su se restorani tijekom korone pokušavali spasiti dostavom, mnogi su se pitali kako će rast dostave utjecati na industriju hrane. Jedan od odgovora dali su upravo u Velikoj Britaniji, gdje je nakon ponovnog početka Premier lige s utakmicama koje se igraju bez publike, broj narudžbi za dostave doslovno eksplodirao.
Kako javlja britanski tabloid Sun, dok se igraju utakmice britanski restorani dobivaju 1300 narudžbi za dostavu u minuti. Podaci su objavljeni na temelju narudžbi putem aplikacija za dostavu. Rekord je srušila utakmica Manchester Cityja i Arsenala, čiji je izravni prijenos gledalo dva i pol milijuna ljudi koji su napravili dosad najveći promet na Pay TV.
Rekorder restoranske dostave bila je druga najgledanija utakmica Aston Ville i Sheffield Uniteda koju je pratilo 1,4 milijuna gledatelja. Prema podacima aplikacije Just Eat, najpopularnijeg britanskog servisa za dostavu hrane, špica je u prvih pola sata nakon početka utakmica, a druga na poluvremenu. U 6:15 popodne dok su igrali Aston Villa i Sheffield United, restorani su primali 1300 narudžbi u minuti. Ukupni rast broja narudžbi otkako je počela Premier liga je 33 posto. Najviše se naručuje pizza, slijede kineska i indijska hrana, slijede jela od piletine i kebab.
Koliki biznis se očekuje od nogometnih prijenosa, pokazuje i podatak da je Just Eat jsklopio partnerstvo EFL-om, organizacijom engleskih profesionalnih klubova koji ne igraju u Premier ligi. Kao službeni službeni partner za dostavu hrane iFollowa, EFL-ove digitalne platforme, Just Eat je dobio pristup svim njihovim digitalnim kanalima i prava na promociju tijekom tri finalne utakmice play-offa. Just Eat dostavlja iz 35 tisuća retorana u 95 posto britanskih gradova, a glavni konkurenti su mu Uber Eats i Deliveroo koji se odavno promoviraju na velikim sportskim događajima.Deliveroo je sponzor Tottenham Hotspura, Paris Saint-Germaina i Engleskog nogometnog saveza.