Nevjerojatne mogućnosti koje otvara komercijalizacija letova u svemir ne bude baš impresivno maštovita rješenja. SpaceX, privatna svemirska tvrtka Elona Muska, u partnerstvu je s kanadskim tehnološkim startupom razrađuje lansiranje svemirskih billboarda u orbitu.
Riječ je o satelitu koji će “jednostavno” imati zaslon na kojem će se reproducirati oglas (dobit će ga klijent s najvišom ponudom) i kameru koja će fotografirati oglase s Zemljom u pozadini.
Ovaj sustav zasad srećom neće biti vidljiv sa Zemlje, iako mnoge tvrtke već razmišljaju o nečemu ovakvom. Kanadski startup stilska je vježba koja će tvrtkama ponuditi priliku da njihov logotip (ili oglas) budu u orbiti.
Kupnja će se odvijati preko tokena u pet točaka: Gama, koja se koristi za određivanje svjetline zaslona; Kappa, koji će odrediti boju oglasa; Beta za odabir X koordinate položaja satelita; Rhoe za određiva nje Y koordinate i na kraju Xi, koji određuje vrijeme u kojem će se oglas prikazati.