Nina Babić beogradska je marketingašica, koja se prije par godina odlučila posvetiti slastičarstvu, pa je u Zemunu otvorila slastičarnicu Gospođa Mirkov. Sudeći po fotografijama na društvenim mrežama, kolači u Gospođi Mirkov izgledaju dosta atraktivno. Važno je istaknuti i da Gospođa Mirkov koristi neke vrhunske sastojke, poput Valrhone.
A gospođa Babić, vlasnica Gospođe Mirkov, u svibnju je došla na 24Kitchen s emisijom koja se zove Moja francuska pekarnica. Zasad je snimljeno 16 epizoda.
Show gospođe Babić pati od niza očekivanih problema, poput generičkih recepata, lošeg svjetla, što znači da kolači izgledaju dosta neugledno, kao i stanovite ukočenosti voditeljice emisije; Nina Babić izgleda kao da nema energije i kao da se boji kamere. No, to su zaista minorne greške u usporedbi sa strateškim problemom ove emisije.
A strateški problem glasi: zašto bi, pobogu, bilo tko želio gledati francuske slastičarske recepte koji dolaze iz Beograda ? To je podjednako apsurdno kao da Fox, vlasnik 24Kitchena, sada počne snimati seriju s peruanskim receptima iz Zagreba. Jasno nam je da 24 Kitchen, kako bi pokrio sve dijelove regionalnog tržišta, mora imati i kulinarski show iz Srbije. Međutim, Moja francuska pekarnica Nine Babić najsmješniji je konceptualni promašaj 24 Kitchena unatrag više godina.