Ideja iza pomalo disfunkcionalnih minijaturnih etiketa na vinima Bogondon i Godiment Jake Andabaka direktna je i duhovita. Vina su s Brača. Bračani su poznati kao škrti ljudi. Tako su vina dobila etiketu škrca, ili kako je Bruketa&Žinić prijateljskije nazivaju, “etiketu štedljivog čovjeka”. To nije jedina poveznica, Stina vino ove je godine lansiralo Bogodnon i Godiment u sklopu svoje jeftinije linije Brač 1903. u kojoj je još i rose Noda, tri odlična vina koja su cijenom na razini ili malo ispod one bazičnih vina konkurencije, s tim da među dalmatinskim vinima nisu ni imali pravu konkurenciju u tom cjenovnom rangu. Kako bilo, kompletan identitet ove linije koji je radila agencija Bruketa&Žinić dobio je niz pohvala među kupcima i profesionalcima, a etiketa je sada ušla u finale Golden Druma. Rezultati će se znati večeras, u petak 21. listopada.