Koykan je hrvatski fast food lanac otvoren 2012. s prvim lokalom u Gajevoj ulici. Koykan nije poznat po osobito dobroj hrani, ali je uspješno brendiran, pogodio je ponudu za mlađu publiku kojoj je bitna raznolikost i niska cijena (Koykanovi meniji sastoje se od raznih popularnih formi svjetskih kuhinja) i već deset godina uspješno radi u Hrvatskoj.
Koykan je ovih dana investitorima predstavio plan širenja na tržišta Europske unije koji obuhvaća otvaranje 50 restorana u Njemačkoj i Austriji do 2025. godine. Koykan se planira širiti franšizama, a u prvom krugu traži milijun eura investicija preko digitalne platforme Funderbeam.
Funderbeam je globalna platforma koja startupima i rastućim firmama omogućava privlačenje investicija po povoljnijim uvjetima, i omogućava da u nove biznise investiraju pojedinci, građani.
Hrvatske tvrtke preko Funderbeama su dosad skupile više od šest milijuna eura. Svaka kompanija na Funderbeamu mora imati ulagača koji daje kredibilitet kampanji za investicije. U Koykanovom slučaju to je Mato Marčinković & Partners. Koykan u najavi kampanje reklamira da je u njih investirao i Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey). Koykan javno poziva zainteresirane da ulože u njihovu ekspanziju. Kampanja na Funderbeamu traje još mjesec dana.