U cijelom prehrambenom sistemu jedan je segment po svoj prilici u opasnosti da potpuno odumre. Street food. Chefovi i poduzetnici koji žive od street fooda, mogli bi propasti u tolikom broju da bi cijeli taj segment tržišta mogao praktički nestati. Ove zastrašujuće prognoze ovih je dana iznio Financial Times, pozivajući e na podatke o mjerama koje se odnose na odgode ili zabrane evenata i masovnih okupljanja o kojima zapadna street food industrija ovisi.
U Americi je situacija posebno teška jer firme koje pripremaju i prodaju hranu u mobilnim objektima uopće nisu uzeli u obzir u programima državne pomoći ugostiteljstvu. No, i u Europi su ljudi čiji biznis ovisi o kućicama, kioscima i foood truckovima ostali zaboravljeni u raspravama o budućnosti ugostiteljske industrije.
Kao i svaka velika kriza, piše Financial Times, pandemija korona virusa će uništiti neke profesije i stvoriti neke nove, samo što u ovom slučaju sve događa nemjerljivo brže nego prije. Dva mjeseca nisu dovoljna za stvarnu prilagodbu i reorganizaciju. Osim street fooda, prema procjenama Financial Timesa vrlo loše stoje prodavači piva na koncertima i utakmicama, redove pred čijim ćemo točionicima čekati možda i do iduće godine.