Fortenova grupa potvrdila je da želi prodati Ledo, najjačeg hrvatskog proizvođača sladoleda i smrznute hrane, piše Novi list. Već su zaprimili desetak neobvezujućih ponuda. O prodaji Leda zadnjih se tjedana nagađalo, kao i o tome da je među zainteresiranima za preuzimanje Podravka.
Ponude su stigle za Ledo plus, Ledo Čitluk i Frikom. Jedan od najjačih brendova hrvatske prehrambene industrije tako bi nakon 26 godina u sustavu Agrokora (danas Fortenova Grupe) mogao promijeniti vlasnika. Kako piše Novi list, u hrvatskoj Vladi bi bili najsretniji kada bi Ledo preuzela velika hrvatska firma, točnije Podravka.
Uprava Fortenova grupe navodno je spremna prodavati još neke jake brendove bivšeg Agrokora kako bi smanjila dugove i financijski konsolidirala grupu, ali njen direktor Fabris Peruško tvrdi da nakon Leda nemaju namjeru prodavati bilo koji dio core biznisa. Prodajom industrije smrznute hrane žele riješiti obveznice za roll up kredit i popraviti omjer duga i dobiti kako bi smanjila kamate na zaduženje.
U priopćenju Fortenova grupe direktor Fabris Peruško najavio je da bi odluku o pregovorima s nekom od zainteresiranih kompanija mogli donijeti do sredine listopada. “Krajnji nam je cilj, pod uvjetom da se postigne zadovoljavajuća cijena, odabrati strateškog partnera koji će dati maksimalan doprinos daljnjem razvoju Poslovne grupe zamrznute hrane, a zaključenje procesa ovisi o pronalaženju takvog partnera,” rekao je Peruško.
Ledo, jedan od ikonografskih hrvatskih brendova, koji se tijekom godina u vlasništvu Agrokora značajno razvio i lansirao neke od najprodavanijih sladoleda u Hrvatskoj, poput Kinga, Grandissima ili nove hit linije High Life. Što se cijene Leda tiče, ona se posve neslužbeno u poslovnim krugovima procjenjuje na oko 600 milijuna eura. Nikakvih službenih procjena nema.