Prema novom istraživanju GfK Hrvatska, Kravica Kraljica, linija mlijeka i mliječnih proizvoda koju je prije šest mjeseci lansiralo Belje, najbrže je rastući brend u Hrvatskoj, objavilo je Belje u priopćenju. Kravica Kraljica u rekordno je kratkom vremenu dostigla penetraciju od 22 posto, što je impresivan rezultat za novi brend na tržištu mlijeka na kojemu konkuriraju deseci domaćih i stranih proizvođača.
Belje je prije manje od godinu dana preuzelo osječku mljekaru i odlučilo razvidi novi brend i nove linije mliječnih proizvoda. U sto dana dogovoren je nastavak suradnje s 249 kooperanata, osmišljen je brend Kravica Kraljica i prvi proizvodi od 100 posto domaćeg mlijeka poslani su na tržište.
“Uspjeh brenda Kravica Kraljica tim veći kada znamo da je riječ o potpuno novom brendu, lansiranom početkom ove godine, koji je u periodu od samo 6 mjeseci uspio pronaći svoje mjesto u svakom petom hrvatskom kućanstvu, čime je apsolutni pobjednik među analiziranim brendovima“ kažu u GfK Hrvatska. Mame su najjača grupa kupaca Kravice Kraljice, a kupci su u istraživanju rekli da su im pažnju prvo privukli ime, moderni dizajn i viralna marketinška kampanja. Kravica Kraljica je i jedino svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalažu od 82 posto biljnog materijala, čime je ugljični otisak pakiranja smanjen za 18 posto.
“Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logično je da želimo vlastito mlijeko plasirati na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Kad se osvrnemo na godinu iza nas mogu s ponosom reći da smo u tome apsolutno uspjeli. Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza proizvodnje asortimana Kravice Kraljice i ABC svježeg krem sira. Znali smo da je ulaganje u proizvodnju mlijeka izuzetno bitno za samodostatnost domaće proizvodnje i drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend jer jamčimo sljedivost od farme do finalnog proizvoda na polici“ rekao je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus.