Za vrijeme prvog lockdowna mnoga jela postala su viralna primarno zato jer su ljudi bili prisiljeni kuhati doma i snimati to iz zabave. Jedno od najpopularnijih jela na TikToku, koje je u međuvremenu prešlo i u popkulturu je svakako Pasta alla Vodka, kojoj je svakako pomoglo i to što je recept za nju podjelila Gigi Hadid, američki top model, pa se tako u nekim publikacijama mogu pronaći recept za nešto što se naziva Gigi Hadid Pasta. Recept je uglavnom jednostavan, s očekivanim dodatkom vrhnja za kuhanje, toliko omiljenim u amaterskom kuhanju. Gigi Hadid u svoju tjesteninu tako stavlja orecchiette, maslinovo ulje, crveni luk, češnjak, vrhnje za kuhanje, votku, crvenu papriku, maslac i parmezan. Tu na scenu stupaju Heinz i Absolut, igrajući na popularnost jela koje se sad može još lakše napraviti. Heinz obožava kolaboracije, kao i sve što može proći pod kul subkulturu, pa se tako kultni logo s bočica ketchupa može pronaći na maskicama za mobitel, majicama (prodaju se i majice zaprljane Heinz ketchupom), puzzle napravljene samo od crvene ketchup boje, kao i razni kondimenti poput wasabiolija, ketchilija, buffarancha i tarchupa, a svakako jedna od genijalnijih stvari koje je marketinški proizveo jest kavijar od ketchupa. Obje kompanije kažu kako je ovo kolaboracija iz snova jer se savršeno nadopunjuju. Heinz kaže kako Absolut votka isparava kuhanjem i intenzivira okuse njihovih rajčica u kremastu teksturu zajedno sa sirom i bosiljkom. Zanimljivo je da su se kompanije odlučile promovirati suradnju. Naime, sve reklame za Heinz x Absolut koriste ikonografske scene iz Absolut promotivne kampanje 80-tih, koju nazivaju jednom od najboljih svih vremena, kad se Absolut probijao na globalno i američko tržište.
Heinz i Absolut umak za tjesteninu bi se trebao pojaviti na policama engleskih supermarketa u travnju, a očekuje se kako će stajati 2.5 funti za teglicu od 350 grama.