Više od 100 godina ketchup je Heinzov dragulj. Da bi mu odali počast, nedavno su napravili novi proizvod, koji je izazvao dosta oprečne reakcije. Heinzov kavijar od ketchupa nije ništa drugo do njihov sferificirani flagship proizvod, ali ponekad je promjena oblika dovoljna da repozicionira proizvod.
Heinz je dosljedno proveo ideju. Promociju kavijara od ketchupa priredio je u Diamond Jubilee salonu luksuzne londonske robne kuće Fortnum & Mason, točno na vijeme da svoj “luksuzni” ketchup ubaci u kolektivnu imaginaciju za Valentinovo, kroz raskošni Champagne ValenHeinz meni.
Kavijar kod ketchupa može se posluživati uz sve uz što ovaj umak inače ide, dakle uz prženu hranu, sireve, slane pite i mahunarke. U ambicioznijim kombinacijama, Heinz predlaže dimljeni losos i jaja na sve načine. U prvoj turi proizvedeno je samo 150 staklenki koje se mogu kupiti samo u Velikoj Britaniji.