Na Kultu Plave Kamenice nedavno smo objavili članak o najluđim recenzijama hrvatskih hotela na TripAdvisoru. Lista je sadržavala neke od najekstremnijih recenzija koje su gosti hrvatskih hotela tijekom godina objavljivali Tripadvisoru, a koje svatko koga zanimaju hoteli u Hrvatskoj trenutno može pronaći na ovoj, najmasovnijoj svjetskoj platformi za korisničko ocjenjivanje ugostitelja, hotela i destinacija.
Među njima je bila i recenzija hotela Lišanj iz Novog Vinodolskog, objavljena 2015. godine. Na svim recenzijama na listi vidljivo je tko ih je objavio i kada. Ali, nedugo nakon objave članka kontaktirali su nas sadašnji vlasnici hotela Lišanj sa zahtjevom da recenziju s TripAdvisora uklonimo iz članka.
Objasnili su da se recenzija odnosi na razdoblje prije nego su oni preuzeli hotel, i da je hotel obnovljen te sada dobiva puno bolje recenzije. Također, napomenuli su da su i od TripAdvisora zatražili da s platforme ukloni staru recenziju i da još čekaju odgovor.
Njihovu reakciju objavili smo u vidljivo istaknutom disclaimeru odmah ispod recenzije. Informacija koju smo objavili nije bila netočna, stoga ne smatramo da smo je dužni uklanjati po bilo čijoj naredbi, pogotovo nakon što smo je disclaimerom vrlo jasno kontekstualizirali. Međutim, u četvrtak 28. studenog od uprave hotela Lišanj dobili smo novi dopis, u kojemu ponovno traže da se recenzija s TripAdvisora ukloni i, budući da to nismo učinili na njihov prvi zahtjev, traže da im se u idućih šest mjeseci omogući besplatna promidžba na svim kanalima Kulta Plave Kamenice, uključujući tiskana izdanja koja, da su se sastavljajući dopis minimalno informirali, znali bi, Kult Plave Kamenice nema.
Mediji se rutinski susreću s reakcijama, demantijima i zahtjevima za ispravcima, ali moramo priznati da u nekoliko desetljeća našeg rada u medijima nismo vidjeli ništa slično. Dopis hotela Lišanj objavljujemo u cijelosti.
Dana 10. studenog 2019. na portalu plavakamenica.hr objavljena je informacija „Najluđe recenzije hrvatskih hotela na TripAdvisoru“ gdje je odmah ispod glavnog naslova u negativnom kontekstu stavljena slika Hotela Lišanj u Novom Vinodolskom novoobnovljenog 2018.
U daljnjem tekstu na navedenom portalu pod naslovom „Doručak stojećki – Hotel Lišanj, Novi Vinodolski – 4 zvjezdice“ ispod slike novoobnovljenog hotela napisan je tekst recenzije nepoznatog autora pod nazivom Vall46 od kolovoza 2015. u kojem se hotel prikazuje u negativnom kontekstu, što ne odgovara uslugama koje Hotel danas pruža.
U potpunosti je netočna objavljena informacije: “Mislim da nikad nisam bio na gorem mjestu od ovog resorta. Sobe su toliko užasne da mi se plakalo…Nema klima uređaja, namještaj je vrlo star, zavjesama tušu je odvratna, kanta za smeće je bila prljava, nije bilo sapuna, imali smo mrave u sobi…Doručak i večera su ludnica. Kakav kaos. Nekoliko smo puta morali jesti stojećki, jer nismo imali gdje sjesti. Kad smo našli stol, bio je jako prljav jer je netko na njemu jeo prije nas. Nitko nije promijenio stolnjak, nitko nije stavio pribor za jelo na stol. Vrlo često nije bilo ni čistih tanjura. Osoblje je neugodno. Gotovo je nemoguće naći parking, veliki stres. Računajte s nekoliko ogrebotina na autu. Nikad više u ovaj hotel.“
Obzirom da objavljena recenzija datira iz kolovoza 2015. i odnosi se na neobnovljeni Hotel Lišanj pod starom upravom koji nije ni približno izgledao ni pružao uslugu kao danas, objavljivanjem netočne informacije i povezivanjem te informacije sa slikom potpuno obnovljenog Hotela, narušen je poslovni ugled i dobar glas.
Slijedom navedenog, temeljem čl. 40. Zakona o medijima, u otvorenom roku, zahtijevamo ispravak objavljene informacije kojom je došlo do povrede prava i interesa pravne osobe na čiju su štetu objavljene netočne informacije.
Naime, hotel Lišanj kompletno je obnovljen 2018-e godine te je sada obiteljski hotel sa 4 zvjezdice. U svakoj sobi nalazi se: klima/grijanje, mini bar, sef, telefon, sat TV, sušilo za kosu, tuš kabina ili kada. Hotel ima vlastito parkiralište sa punionicom za električne automobile. Nudimo 3 vanjska bazena i 2 unutarnja.
Na vanjskom bazenu nalazi se “Beach Bar“ na kojem se možete rashladiti koktelom u vruće ljetne dane. Tik do recepcije je Lobby Bar sa velikom terasom koja pruža prekrasan pogled na otočić San Marino te otok Krk. U sklopu wellnessa nalazi se uz bazen i jaccuzzi te dvije saune (turska i finska). S obzirom da smo obiteljski hotel, za djecu imamo puno sadržaja. Od velike igraonice sa animacijom do game rooma (X-box, PS4.. ). Hotelski restoran oduševljava bogatom ponudom nacionalne i mediteranske kuhinje. Teretana, multifunkcionalno igralište, velika konferencijska sala samo su neke od dodatnih ponuda koje naš hotel nudi.
Takvim postupanjem i objavljivanjem netočne informacije, osim navedene povrede, povrijeđeno je i pravo osobnosti iz čl. 19. Zakona o obveznim odnosima te pravnoj osobi prouzročena znatna neimovinska šteta.
S obzirom da niste uvažili našu molbu da se iz članka ukloni dio o hotelu Lišanj, a nastavno na ovaj dopis, od Vas tražimo 6 mjeseci besplatne promidžbe u svim oblicima odnosno u Vašim tiskanim i elektronskim izdanjima.