Kao mjeru protiv inflacije, francuski lanac supermarketa Leclerc u prodaju je pustio baguette po cijeni od 29 centi. Taj je potez izazvao pobunu pekara, poljoprivrednika i vlasnika mlinova. Kao velika grupacija, Lecrerc je ima prostora u profitnoj marži da prodaje baguette u bescjenje, ali rušenjem cijena ozbiljno ugrožava pekarsku industriju, tvrde.
Prosječna cijena baguettea, važnog dijela francuske svakodnevne prehrane, dostigla je 90 centi zbog rasta cijena brašna, električne energije i rada. Cijenu od 29 centi smatraju demagogijom, pitaju kako da ljudi u pekarskoj industriji dostojanstveno žive po tim cijenama, a Francuska s druge strane baguette kandidira za Unescovu listu kulturne baštine”. Traže da Leclerc objavio koliko plaća svoje pekare.
Direktor Leclerca Michel-Édouard za list Capital izjavio je da baguette u njihovim trgovinama ne prelaze 30 centi već barem godinu dana. “U okruženju u kojemu sve poskupljuje i poskupljivat će jo šneko vrijeme, htjeli smo poslati poruku da će Leclerc uvijek brinuti da naše cijene ostanu pristupačne kupcima.”