Legendarna šampanjska kuća bacila je oko na gamere. Dom Perignon izbacio je posebnu bocu Ninja Edition, posvećenu jednom od najgledanijih streamera igrica na svijetu.
Ne zna se o čemu je zapravo riječ, vijest se proširila kad je Ninja je na svom Twitteru objavio sliku personalizirane boce Dom Perignona sa statusom: “Danas se slavi.” Nije jasno što Ninja slavi, i je li zaista riječ o ugovoru za film kako se nagađa zadnjih dana.
Ninja, pravim imenom Richard Tyler Blevins je gamer, streamer, YouTuber i još uvijek jedna od najpopularnijih osoba na internetu, iako mu je popularnost pala nao što je Fortnite ispao iz svjetskih vijesti a Microsoft zatvorio platformu Mixer na kojoj je Ninja skupio masovnu publiku (Ninja je odbio preći na Facebook Gaming). Zato mu je netko ispod objave na Twitteru napisao “što slaviš, kraj karijere?” No, ovdje nas zapravo zanima Dom Perignon.
Today is a day for celebration 🍾 pic.twitter.com/LHN0LfGRMN
— Ninja (@Ninja) September 7, 2020
Kako je klasiča šampanjska kuća napravila tranziciju prema publici nove generacije? Prateći logiku luksuza i brendiranja, bez predrasuda, naučili su sve o svojim novim potrošačima. Rezultat su redovita specijalna izdanja boca, od onih posvećenih Andyju Warholu s fluorescentnim naljepnicama namijenjenima osvjetljenju u klubovima, preko suradnje s Karlom Lagerferldom i Louis Vuittonom, pokretanja specijalne dostave do, evo sada, izdanja posvećenog jednom od najutjecajnijih gamera na svijetu.
Imaju li gameri novca za Dom Perignon? Najbolji imaju. Esportovi kao biznis nevjerojatno rastu i prvih deset gamera na rang listi teški su između 3,7 i šest milijuna dolara. No, Dom Perignonu je puno važnije brendiranje među milijunima koji prate gamere. Sve je ovo i dalje u sferi internetskih nagađanja, jer se ne zna koja je točno priča iza boce s Ninjinim logom.
Dom Perignon ima širok raspon cijena od 200 dolara do više od 20.000 dolara po boci koliko znaju koštati neka rijetka ekscentrična izdanja, i jednako širok raspon publike. Od old moneya preko obožavatelja luksuznih automobila, bogatih turista i žena do potrošača u dobi od 21 do 35 godina koji dobro zarađuju u modi, sportu, glazbi i startupima, njihova je publika vrlo precizno segmentirana i Dom Perignon se u komunikaciji prilagođava njihovu lifestyleu.
Dom Perignon se bez kompleksa uklopio u subkulturu novih mladih bogataša, koju definiraju otvoreno pokazivanje bogastva i fetišistički odnos prema luksuznim brendovima. Boca posvećena Ninji zanimljiva je jer cilja na publiku kojoj se još nisu obraćali i mogla bi značiti zanimljiv novi iskorak i za njihovu kuću i za šampanjsku industriju generalno. Jer nakon što je Ninja objavio svoju bocu na Twitteru, u gamingu vjerojatno više nema nikoga tko nije čuo za Dom Perignon. Rezultate ćemo vidjeti za par godinal