Jedna od najpopularnijih američkih aplikacija za dostavu Grubhub, dobila je novu opciju prozvanu “zdrav razum.” Grubhub servis lani je upao u ozbiljne probleme, kad ih je jedan vlasnik restorana tužio zbog prebacivanja troškova poziva za narudžbe na ugostitelje. U tužbi je tvrdio da Grubhub restoranima ispostavlja račune i za pozive koji se uopće ne odnose na narudžbe, piše Eater.
Grubhub je objasnio da koristi “statistički model” kojim određuje koji su pozivi narudžbe a koji su nešto drugo, recimo provjere vremena dostave ili općeniti upiti restoranima. Vlasnici restorana tvrdili su da model ne funkcionira i da im Grubhub naplaćuje sve pozive, a ne želi dati ispise da se mogu žaliti. Grubhub je prije par dana ipak popustio i najavio da u proces naručivanja mobitelom dodaje novi korak.
Korisnici će biranjem broja 1 označiti da se poziv odnosi na narudžbe za koje će biti naplaćena provizija, a biranjem broja 2 da je riječ o nekom drugom upitu za koji neće biti provizije. Promjene su uveli nakon što su članovi uprave morali na saslušanje pred njujorško gradsko vijeće, na kojemu su tema bile provizije najpopularnijih servisa za dostavu hrane poput Grubhuba i Uber Eatsa.
Vlasnici restorana i dalje mogu dobiti samo ispise poziva primljenih u zadnjih 120 dana, što znači da oni koji su ranije platili nepropisne provizije ne mogu to dokazati i tražiti novac natrag. Riječ je o tisućama restorana, a neki tvrde da su oštećeni i u drugim Grubhubovim netransparentnim praksama, poput dizanja proxy stranica za partnerske restorane i dodavanja u ponudu restorana koji nisu pristali na dostavu preko njihova servisa.