Sezona je, dakle, prošla fenomenalno a najave za posezonu jako su ohrabrujuće. Što, međutim, ne znači da se hotelska industrija oporavila od lanjske krize. Direktor Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić jučer je izjavio da je jedanaest najvećih hrvatskih hotelskih kompanija u 2020. i u prvih šest mjeseci 2021. godine ostvarilo operativni gubitak od 1,48 milijardi kuna. Da bi se taj gubitak u potpunosti nadoknadio potrebno je nekoliko, a ne jedna uspješna sezona.
Hotelska industrija spor je i skup posao, koji zahtijeva vrlo mnogo zaposlenih i kontinuirano investiranje. Kad se jedne godine ne radi kao što se nije radilo skoro cijele prošle godine i prva tri mjeseca ove, veliki su gubici neizbježni: manji hoteli sa, recimo, četrdesetak soba lanjsku su godinu završili s oko milijun kuna gubitka, a veliki sustavi sa stotinama milijuna. Stoga je logično da velikim sustavima treba vremena za oporavak.
S druge strane, ovo je ljeto usprkos nagomilanim gubicima u proteklih 15 mjeseci, probudilo optimizam investitora u hotelsku industriju pa se tako ovih dana u javnosti pojavio podatak, dobiven anketnom metodom, da je u Hrvatskoj u raznim fazama odobravanja trenutno čitav niz novih hotelskih i drugih turističkih projekata, ukupne vrijednosti od čak 35 milijardi kuna.