Hrvatska je već četrdeset godina, od legendarnog Večernjakova Velda, prepuna reklamih nagradnih igara ili reklamnih igara na sreću. To znači da se valjda svaki masovni proizvod na našem tržištu barem povremeno reklamira kroz nagradne igre.
Jedna od glavnih značajki nagradnih igara jest žanrovska i vrijednosna usklađenost nagrada s proizvodom.
Iznimno komercijalni proizvodi donose visoko vrijedne nagrade; lifestyle proizvodi donose lifestyle nagrade, sportski proizvodi privlače kupce sportskim nagradama. Ledo je ovih dana prekršio uobičajena pravila reklamnih nagradnih igara.
Dakle, Ledo pokušava podići prodaju jeftinog smrznutog povrća i voća nagradnom igrom u kojoj je glavni dobitak Jeep Compass, koji u najjeftinijoj izvrdbi košta više od 200 tisuća kuna.
Natjecatelj Ledu treba poslati samo dva omota smrznutog povrća ili voća. Što doslovno znači da za tri zrna smrznutog graška (koji je dobar) ili za četiri smrznute maline (koje su grozne) možete dobiti sasvim pristojan Jeep.
Zaista ne znamo je li Ledu prodaja smrznutog voća i povrća krenula po zlu pa se mora hitno intervenirati drastičnim mjerama, ili je riječ o pomalo ekscentričnoj marketinškoj strategiji.