Beyond Meat i PepsiCo najavili su joint venture za kreiranje, proizvodnju i prodaju snackova i napitaka na biljnoj bazi. Beyond Meat, lider na rastućem novom tržištu biljnih imitacija mesa, nakon najave ovog partnerstva povećao je vrijednost dionice 31 posto, dok je dionica Pepsija narasla oko 1 posto.
Kao relativno novi igrač, Beyond Meat ovim joint ventureom dobiva Pepsijevo iskustvo u proizvodnji i marketingu novih proizvoda. “PepsiCo nam je idealan partner u ovom entuzijastičnom poduhvatu, partner od globalne važnosti,” rekao je za CNBC direktor Ethan Brown. Pepsi će s Beyond Meatom jače ući u sektor hrane na biljnoj bazi, gdje očigledno ima potencijala za značajnu ekspanziju i ispunjavanje ciljeva održivosti. “
Biljni proteini su nam fantastična prilika za rast, nova granica u nastojanju da uspostavimo održiviji sistem prehrane i budemo pozitivna snaga za ljude i planetu, zadovoljavajući pritom potrebe potrošača koji traže sve zdraviju hranu,” rekao je Pepsijev globalni direktor komercijale Ram Krishnan.