Portal telegram.hr u petak je objavio anketu o najboljim zagrebačkim lokalima, u kojima se može jesti i nešto popiti do 75 kuna. Anketa, u kojoj je sudjelovalo više od 30 profesionalaca iz hrvatske restoranske industrije, iznimno je značajna jer je simbolički označila svršetak razdoblja PR bistroa.
PR bistroi i gostionice poseban su fenomen hrvatske gastroindustrije, a svode se na to da određeni restoran angažira promotivnu agenciju koja onda putem lifestyle medija nastoji uvjeriti potencijalnu publiku kako se u tom novom “trendy”,”super uređenom” i “najcool mjestu u gradu” još i dobro i originalno kuha. Bistroteka, Cantina i Otto&Frank karakteristični su primjeri takvog izlaska na restoransko tržište, ali ima i mnogo drugih, poput All Saintsa. U Telegramovoj se anketi, međutim, Bistroteka uopće ne spominje, kao ni All Saints ni Cantina, dok je Otto&Frank završio iza tridesetog mjesta.
Nema, srećom, ni Špajze, jedne od najpopularnijih i najgorih hranionica u Zagrebu. Mi, naravno, nemamo ništa protiv takvog tipa lokala: svatko se bori za svoje mjesto na tržištu i svatko u restoranskom biznisu ima pravo na visoke ili niske kriterije i ambicije. Međutim, nije lijepo kada se fast food pokušava prodavati pod gastro kao u slučaju PR bistroa, tog posebnog zagrebačkog i hrvatskog žanra, koji bi zahvaljujući i Telegramovoj anketi, trebao početi nestajati. Cijelu Telegramovu listu možete pogledati OVDJE.