U Španjolskoj svi prepoznaju bijelo-plavu etiketu čipsa Bonilla a la Vista. Posebno u Galiciji pokrajini na sjeverozapadu zemlje, gdje se 87-godišnji César Bonilla ovaj čips proizvodi već desetljećima. U zadnjih nekoliko tjedana, međutim, Bonillin je čips postao slavan, a tvornica mu je zatrpana narudžbama iz cijeloga svijeta. Razlog je južnokorejski film Parazit, dobitnika Oscara za najbolji film, prvog neameričkog filma u povijesti koji je zaslužio tu čast.
U Parazitu, redatelj Bong Joon-ho priča o siromašnoj seulskoj obitelji koja na prevaru počne živjeti u bogataškoj kući. Nakon što Bonilla čips pojavio u jednoj sceni u filmu, promet im je skočio 150 posto i morali su zaposliti četiri nova radnika, izvještava FranceTVInfo.
Slično se dogodilo i brendu instant noodlesa koji se pojavljuje u Parazitu, no Bonillin slučaj ipak je zanimljiviji, jer se njihov čips u filmu pojavljuje samo u jednom kadru, doslovno na sekunu i nije riječ o product placementu.
Bonilla čips je, naime, vrlo popularan u Južnoj Koreji, koja je njihovo najjače izvozno tržište. César Bonilla izvozi 60 tona čipsa godišnje, od čega 40 tona u Južnu Koreju. Ova neobična ljubavna priča počela je gotovo slučajno. Kad su prije nekoliko godina tražili zanimljive mete za ulaganja u Španjolskoj, skupina korejskih investitora slučajno je upoznala i Césara Bonillu.
Korejancima se svidio njegov koncept, posebno pakiranje čipsa u velike konzerve, u kojima može zadržati svježinu i nakon duljeg transporta. “Korejanci nisu glupi, žele samo čips u konzervama jer ga tako mogu jesti u najboljem stanju,” izjavio je César Bonilla na španjolskoj televiziji. Okus, hrskavost, dobar brending i posebno neobično pakiranje proslavili su Bonillu u Koreji, a Parazit ga je pretvorio u još jedan u nizu fenomena koje proizvodi u koncentričnim krugovima.