Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Kako upropastiti restoran u četiri koraka. Primjer Don Vita u centru Zagreba

don-vito

Katkad nas iskreno fascinira činjenica da se ugostiteljstvom pokušavaju baviti ljudi koji ne znaju ništa o ugostiteljstvu, preziru dobre kuhare i ozbiljne ugostiteljske profesionalce, beskrajno podcjenjuju svoje goste, te načelno mrze značenje riječi ugostiteljstvo: ugostiti nekoga, učiniti da se gost dobro osjeća.

Takvi “ugostitelji” uglavnom nemilosrdno i brzo uništavaju restorane kojih se dohvate. Karakterističan je primjer Don Vito u Hatzovoj  ulici, na zagrebačkom Zelenom valu, točno preko puta pivskog rock kluba Beertija. Don Vito otvorio se prije par godina, u prostoru gdje je dugo uspješno radila riblja konoba Čiho, koja se s godinama  istrošila. Danas su na vratima Don Vita lokoti. Evo kako su vlasnici Don Vita u četiri koraka uspjeli upropastiti restoran u centru Zagreba.

1. Gosti neće dolaziti u restoran koji ne zna kako se zove

Don Vito je na vrata stavio svoj tingl s imenom, ali je iznad pokrajnjeg izloga ostao natpis Čiho. Kako se, dakle, zove taj lokal? Don Vito ili Čiho? Ako ne znaju vlasnici, neće znati ni gosti.

2. Gosti neće dolaziti u restoran koji prodaje hranu koja se zove “razno”

Na crnoj ploči na fasadi pokraj zaključanih ulaznih vrata, još se može pročitati jelovnik restorana Don Vito. Na ploči doslovno piše: razne juhe, razna mesna jela, više vrsta ribe… i tome slično.

Don Vito je, dakle, umjesto konkretnog menija gostima pokušavao  prodavati “razno”. Moramo priznati da nas živo zanima tko je odgovoran za ovaj, valjda najbedastiji primjer u novijoj  povijesti restoranskog marketinga.

3. Gosti neće dolaziti u restoran koji ne zna što kuha

Na vratima Don Vita piše da se radi o talijanskom restoranu. Međutim, na crnoj su se ploči, prije ovog ekscesa s “razno”, nudili meniji po pedesetak ili manje kuna, tipični za zalogajnice opće prakse, koji nisu imali baš nikakve veze s talijanskom kuhinjom. Je li, dakle, Don Vito talijanski restoran ili zalogajnica koja prodaje jeftine gulaše i paprikaše? Gosti već dugo izbjegavaju restorane bez identiteta.

4. Gosti neće dolaziti u restoran koji ne zna je li restoran ili kafić

Na jednom od izloga Don Vita još se vidi natpis coffee to go. Što bi se, pobogu, desilo Takenoku ili Malom baru ili Carpacciu da na izlog napišu coffee to go? Svi bi ih njihovi stalni gosti počeli izbjegavati. Kafići mogu nuditi jednostavnu hranu i to je okej, no restorani se ne smiju reklamirati jeftinim uslugama iz kafića, jer time rastjeruju  goste.

Don Vito, restoran koji se tko zna zašto nazvao po filmskom mafijaškom šefu, zaista je zoran primjer svega što se ne smije raditi u restoranskom biznisu i što nužno vodi do brze i zaslužene propasti. 

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Kako upropastiti restoran u četiri koraka. Primjer Don Vita u centru Zagreba

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min