Turistička zajednica općine Bol lani je pokrenula originalnu video kampanju, koja kroz kratke priče stanovnika Bola jednu od najpoznatijih hrvatskih destinacija otkriva na novi način, pun šire od plaže Zlatni rat. Kampanja Naše bolske priče ove je godine osvojila broncu na natjecanju turističkog filma i multimedije The Golden City Gate 2021 na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB Berlin.
U seriji jednominutnih filmova na internetu, Boljani i Boljanke predstavljaju stvarne atrakcije svog mjesta, vrijednosti koje Bol čine autentičnim, i s kojima njegovi mještani žive i kad turisti odu. Naše bolske priče jedan je od najboljih primjera uključivanja lokalne zajednice u turističku promociju dosad realiziranih u Hrvatskoj.
Na dvadesetom izdanju natjecanja Golden City Gates žiri je ocjenjivao filmove iz 23 zemlje, a dva su hrvatska filma ušla među pobjednike. Srebro je osvojio film Close To The City, Close To The Heart koji su zajedno producirale Turistička zajednica Zagreba i Zagrebačke županije.
Serijal Naše bolske priče Turistička zajednica općine Bol producirala je u suradnji s produkcijskim timom DOKU FILMS, producenticom Mihaelom Reščić i scenaristicom Hanom Klain iz Klain PR-a.