Navikli smo na kobrending u fast food industriji, od Travisa Scotta do Nutelle, pa i na koketiranje s Michelinovim vodičem i skupocjenim sastojcima. Nova suradnja u industriji masovnih burgera, međutim, iznenadila je mnoge.
Konzorcij proizvođača Parmigiana Reggiano udružio se s Burger Kingom na dva nova proizvoda, The Parmigiano Reggiano Burgeru i The ‘Nduja Burgeru. Parmigiano Reggiano i ‘nduja iz komune Spilinga u Kalabriji zaštićeni su proizvodi u čiji premium gastronomski status Italija uložila desetke milijuna dolara. Njihova promocija kroz američki fast food lanac za mnoge je neočekivan potez.
Predsjednik konzorcija Nicola Bertinelli izjavio je kako je ponosan na činjenicu da je Burger King upravo njih izabrao za svoju seriju burgera Italian Kings, jer to pokazuje koliko je Parmigiano Reggiano versatilan. Suradnju s Burger Kingom nazvao je “savršenom sintezom izvrsnosti talijanskih proizvođača i američke gastronomske tradicije.” Zadovoljan je i Franco Barbalace, načelnik komune Spilinga, domovine opake talijanska ljute svinjske salame ‘nduje.
Parmigiano Reggiano Burger radit će se od govedine s majonezom, rikulom, prženim lukom i listićima Parmigiana Reggiano, a ‘Nduja Burger s goveidnom, umakom od ‘Nduje, majoneze, prženog luka, slanine, scamorze i listićima Parmigiana Reggiano. Burger King očekuje da će u Italiji prodati milijun i pol burgera, pa su rezervirali oko deset tona ‘nduje i 20 tona Parmigiana.