Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Konzum i Spar su potvrdili da im je korona virus povećao promet. Lidl nije imao rast

spar-korona

Lanci supermarketa Konzum i Spar u utorak su potvrdili da zadnjih nekoliko dana bilježe veći promet, što se može povezati s pojavom koronavirusa u Hrvatskoj i okolnim zemljama, javlja Hina. U Lidlu istodobno kažu da nisu primijetili veću prodaju osnovnih namirnica poput brašna, šećera, tjestenine ili vode, koji najviše nestaju s polica otkad su dvojica braće iz Zagreba identificirana kao prvi pacijenti zaraženi virusom u Hrvatskoj. Unatoč pozivima da ne paničare, mnogi su Hrvati pohrlili u supermarkete po zalihe hrane.

“Unatrag nekoliko dana bilježimo povećanje prometa te pojačanu poslovnu aktivnost u svim prodavaonicama kao i u Konzumovoj internet prodavaonici. Unatoč povećanoj potražnji, imamo adekvatne zalihe svih artikala te su naše prodavaonice i skladišta dobro opremljeni”, kažu u Konzumu, dodajući da poduzimaju sve preventivne mjere koje preporučuju Zavod za javno zdravstvo, Ministarstvo zdravstva i Svjetska zdravstvena organizacija. Iz Spara poručuju da imaju dovoljno robe iako im promet raste. “Pratimo najnovije informacije te smo u kontaktu s nadležnim institucijama i slijedimo sve upute kako bismo osigurali maksimalnu zaštitu za svoje zaposlenike i za kupce”, kažu. Kaufland nije htio otkriti podatke o prodaji, ali je javila mljekarska industrija Dukat. Oni kažu da im supermarketi zadnjih dana pojačano naručuju proizvode duljeg roka trajanja poput mlijeka, vrhnja za kuhanje, maslaca i topljenih sireva. “Dukat je spreman odgovoriti na očekivan porast potražnje”, kažu u kompaniji.  

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Konzum i Spar su potvrdili da im je korona virus povećao promet. Lidl nije imao rast

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min